merhaba arkadaşlar ,
sizlere günlük ödül sistemi hazırladım. tek buraya paylaşılmadıgı için yarı almanca olarak da düzenledim. almanca kısımları türkçeye çevirsiniz.
Questin Amacı :
Her gün questin belirlediği 3 itemden birini alabiliyorsunuz. ıp sistemi ile sadece bir karakterden ödül alabiliyorsunuz. bazı kişiler 2. bir çar almaya çalışırlarsa olmaz. ödülü sadece 75 Lv Üstü kişiler alabiliyor.
sizlere günlük ödül sistemi hazırladım. tek buraya paylaşılmadıgı için yarı almanca olarak da düzenledim. almanca kısımları türkçeye çevirsiniz.
Questin Amacı :
Her gün questin belirlediği 3 itemden birini alabiliyorsunuz. ıp sistemi ile sadece bir karakterden ödül alabiliyorsunuz. bazı kişiler 2. bir çar almaya çalışırlarsa olmaz. ödülü sadece 75 Lv Üstü kişiler alabiliyor.
Kurulum
herhangi bir not defteri açıyoruz ismini günlük uzantısınıda .quest yapıyoruz.
("günlük.quest")
bunu filezillla ssh kısmına giriyoruz
("/usr/game/share/locale/turkey/quest")
kısmına atıyoruz.
ardından putty ' e giriyoruz , altdaki komutları yazıyoruz.
("cd /usr/game/share/locale/turkey/quest")
("./qc günlük.quest")
yazıyoruz. questi aktifleştirmek için
putty ' den
("reboot") komutunu
yada oyun içi girip
("/reload q") yazıyoruz.
herhangi bir not defteri açıyoruz ismini günlük uzantısınıda .quest yapıyoruz.
("günlük.quest")
bunu filezillla ssh kısmına giriyoruz
("/usr/game/share/locale/turkey/quest")
kısmına atıyoruz.
ardından putty ' e giriyoruz , altdaki komutları yazıyoruz.
("cd /usr/game/share/locale/turkey/quest")
("./qc günlük.quest")
yazıyoruz. questi aktifleştirmek için
putty ' den
("reboot") komutunu
yada oyun içi girip
("/reload q") yazıyoruz.
Quest :
Kod:
quest daily_item begin
state start begin
function aufgaben()
return {
[1] = {1402,5},
[2] = {1401,5},
[3] = {1403,5},
[4] = {691,1},
}
end
function aufgaben2()
return {
[1] = {1304,1},
[2] = {1901,1},
[3] = {1306,1},
[4] = {1902,1},
}
end
when login or levelup begin
if pc.get_level() >= 75 then
set_state(information_2)
else
set_state(information)
end
end
end
--[[ Information 1]]
state information begin
when letter begin
send_letter("Günlük Quest:")
end
when info or button begin
say_title("Günlük Quest:")
say("")
say("Bu Questi")
say("günde 1 defa çalıştırın!")
say("bir ödül seçin:")
say("")
say_reward("Kırmızı İnci 1x")
say_reward("Mavi İnci 2x")
say_reward("Beyaz İnci 2x ")
say_reward("Sihirli Metal 3x")
say("")
say_reward("Quest Aktif edilsin mi?")
say("")
if select ("Evet", "Hayır") == 2 then return end
local b = daily_item.aufgaben()
local rand = number(1,table.getn(b))
pc.setqf("state", b[rand][2])
pc.setqf("mob", b[rand][1])
q.set_counter(mob_name(b[rand][1]), b[rand][2])
say_title("Günlük Quest:")
say("")
say("Der "..b[rand][2].."x "..mob_name(b[rand][1]).." treibt wieder sein Unwesen!")
say("Besiege den "..b[rand][2].."x "..mob_name(b[rand][1])..", um das ")
say("Gleichgewicht wiederherzustellen!")
say("")
pc.setqf("login_time",get_time()+60*60*12)
set_state(info1)
end
end
state info1 begin
when letter begin
send_letter("Günlük quest:")
end
when button or info begin
say_title(mob_name(pc.getqf("mob")))
say("")
say("Dir wurde ein Auftrag gegeben!")
say("Besiege "..pc.getqf("state").."x den "..mob_name(pc.getqf("mob"))..", um das ")
say("Gleichgewicht wiederherzustellen!")
say("")
say_reward("Du musst noch "..pc.getqf("state").." besiegen!")
say("")
end
when kill begin
if npc.get_race() == pc.getqf("mob") then
chat(mob_name(npc.get_race())..' getötet!')
pc.setqf("state", pc.getqf("state")-1)
q.set_counter(mob_name(pc.getqf("mob")), pc.getqf("state"))
if pc.getqf("state") > 0 then return end
timer("belohnung", 0.5)
end
end
when belohnung.timer begin
local t = {27994,27993,27992,25041}
local anzahl = {1,2,2,3}
say_title("Tägliche Quest: Die Unruhe:")
say("")
say("Du hast die Quest erfolgreich abgeschlossen!")
say("Du kannst dir nun was aussuchen:")
say("")
local belohnung = select("Blutrote Perle 1x","Blaue Perle 2x","Weiße Perle 2x","Magisches Metall 3x")
say("")
say_title("Tägliche Quest: Die Unruhe")
say("")
say("Danke für deine Hilfe!")
say("Als Belohnung erhälst du:")
say("")
say_item_vnum(t[belohnung])
say("")
say_reward("Diese Quest kannst du ihn 12 Stunden")
say_reward("wieder ausführen!")
pc.change_money(1000000)
pc.give_item2(t[belohnung], anzahl[belohnung])
set_state(__COMPLETE__)
end
end
--[[ Information 2]]
state information_2 begin
when letter begin
send_letter("Tägliche Quest: Die Unruhe2")
end
when info or button begin
say_title("Tägliche Quest: Die Unruhe 2")
say("")
say("Du hast die Möglichkeit diese Quest")
say("pro. Tag einmal auzuführen!")
say("Als Belohnung kannst du zwischen:")
say("")
say_reward("Blutrote Perle 1x")
say_reward("Blaue Perle 2x")
say_reward("Weiße Perle 3x")
say_reward("oder Magisches Metall 5x wählen!")
say("")
say_reward("Willst du die Quest ausführen?")
say("")
if select ("Ja", "Nein") == 2 then return end
local b2 = daily_item.aufgaben2()
local rand2 = number(1,table.getn(b2))
pc.setqf("state2", b2[rand2][2])
pc.setqf("mob2", b2[rand2][1])
q.set_counter(mob_name(b2[rand2][1]), b2[rand2][2])
say_title("Tägliche Quest: Die Unruhe 2")
say("")
say("Der "..b2[rand2][2].."x "..mob_name(b2[rand2][1]).." treibt wieder sein Unwesen!")
say("Besiege den "..b2[rand2][2].."x "..mob_name(b2[rand2][1])..", um das ")
say("Gleichgewicht wiederherzustellen!")
say("")
pc.setqf("login_time",get_time()+60*60*12)
set_state(info2)
end
end
state info2 begin
when letter begin
send_letter("Tägliche Quest: Information 2")
end
when button or info begin
say_title(mob_name(pc.getqf("mob2")))
say("")
say("Dir wurde ein Auftrag gegeben!")
say("Besiege "..pc.getqf("state2").."x den "..mob_name(pc.getqf("mob2"))..", um das ")
say("Gleichgewicht wiederherzustellen!")
say("")
say_reward("Du musst noch "..pc.getqf("state2").." besiegen!")
say("")
end
when kill begin
if npc.get_race() == pc.getqf("mob2") then
chat(mob_name(npc.get_race())..' getötet!')
pc.setqf("state2", pc.getqf("state2")-1)
q.set_counter(mob_name(pc.getqf("mob2")), pc.getqf("state2"))
if pc.getqf("state2") > 0 then return end
timer("belohnung2", 0.5)
end
end
when belohnung2.timer begin
local t2 = {27994,27993,27992,25041}
local anzahl = {1,2,3,5}
say_title("Tägliche Quest: Die Unruhe 2:")
say("")
say("Du hast die Quest erfolgreich abgeschlossen!")
say("Du kannst dir nun was aussuchen:")
say("")
local belohnung2 = select("Blutrote Perle 1x","Blaue Perle 2x","Weiße Perle 3x","Magisches Metall 5x")
say("")
say_title("Tägliche Quest: Die Unruhe 2")
say("")
say("Danke für deine Hilfe!")
say("Als Belohnung erhälst du:")
say("")
say_item_vnum(t2[belohnung2])
say("")
say_reward("Diese Quest kannst du ihn 12 Stunden")
say_reward("wieder ausführen!")
pc.change_money(1000000)
pc.give_item2(t2[belohnung2], anzahl[belohnung2])
set_state(__COMPLETE__)
end
end
state __COMPLETE__ begin
when login begin
if get_time() >= pc.getqf("login_time") then
if pc.get_level() >= 75 then
set_state(information_2)
else
set_state(information)
end
end