Hızlı Konu Açma

Hızlı Konu Açmak için tıklayınız.

Son Mesajlar

Konulardaki Son Mesajlar

Reklam

Forumda Reklam Vermek İçin Bize Ulaşın

Günlük Quest Sistemi | German & Turkey ;)

Alpi™

Üye
Fenerbahçe
Kayıtlı Üye
Katılım
10 Ocak 2014
Mesajlar
128
Tepkime puanı
1
Puanları
0
merhaba arkadaşlar ,
sizlere günlük ödül sistemi hazırladım. tek buraya paylaşılmadıgı için yarı almanca olarak da düzenledim. almanca kısımları türkçeye çevirsiniz.


Questin Amacı :

Her gün questin belirlediği 3 itemden birini alabiliyorsunuz. ı
p sistemi ile sadece bir karakterden ödül alabiliyorsunuz. bazı kişiler 2. bir çar almaya çalışırlarsa olmaz. ödülü sadece 75 Lv Üstü kişiler alabiliyor.

Kurulum

herhangi bir not defteri açıyoruz ismini günlük uzantısınıda .quest yapıyoruz.
("günlük.quest")
bunu filezillla ssh kısmına giriyoruz
("/usr/game/share/locale/turkey/quest")
kısmına atıyoruz.
ardından putty ' e giriyoruz , altdaki komutları yazıyoruz.
("cd /usr/game/share/locale/turkey/quest")
("./qc günlük.quest")
yazıyoruz. questi aktifleştirmek için
putty ' den
("reboot") komutunu
yada oyun içi girip
("/reload q") yazıyoruz.





Quest :

Kod:
quest daily_item begin
    state start begin
        function aufgaben()
            return {
                [1] = {1402,5},
                [2] = {1401,5},
                [3] = {1403,5},
                [4] = {691,1},
                }
        end    
        function aufgaben2()
            return {
                [1] = {1304,1},
                [2] = {1901,1},
                [3] = {1306,1},
                [4] = {1902,1},
                }
        end    
        when login or levelup begin
            if pc.get_level() >= 75 then
                set_state(information_2)
            else
                set_state(information)
            end
        end
    end
    --[[ Information 1]]
    state information begin
        when letter begin
            send_letter("Günlük Quest:")
        end
        when info or button begin
            say_title("Günlük Quest:")
            say("")
            say("Bu Questi")
            say("günde 1 defa çalıştırın!")
            say("bir ödül seçin:")
            say("")
            say_reward("Kırmızı İnci 1x")
            say_reward("Mavi İnci 2x")
            say_reward("Beyaz İnci 2x ")
            say_reward("Sihirli Metal 3x")
            say("")
            say_reward("Quest Aktif edilsin mi?")
            say("")
            if select ("Evet", "Hayır") == 2 then return end
            local b = daily_item.aufgaben()
            local rand = number(1,table.getn(b))
            pc.setqf("state", b[rand][2])
            pc.setqf("mob", b[rand][1])
            q.set_counter(mob_name(b[rand][1]), b[rand][2])
            say_title("Günlük Quest:")
            say("")
            say("Der "..b[rand][2].."x "..mob_name(b[rand][1]).." treibt wieder sein Unwesen!")
            say("Besiege den "..b[rand][2].."x "..mob_name(b[rand][1])..", um das ")
            say("Gleichgewicht wiederherzustellen!")
            say("")
            pc.setqf("login_time",get_time()+60*60*12)
            set_state(info1)
        end
    end
    state info1 begin
        when letter begin
            send_letter("Günlük quest:")
        end
        when button or info begin
            say_title(mob_name(pc.getqf("mob")))
            say("")
            say("Dir wurde ein Auftrag gegeben!")
            say("Besiege "..pc.getqf("state").."x den "..mob_name(pc.getqf("mob"))..", um das ")
            say("Gleichgewicht wiederherzustellen!")
            say("")
            say_reward("Du musst noch "..pc.getqf("state").." besiegen!")
            say("")
        end
        when kill begin
            if npc.get_race() == pc.getqf("mob") then
                chat(mob_name(npc.get_race())..' getötet!')
                pc.setqf("state", pc.getqf("state")-1)
                q.set_counter(mob_name(pc.getqf("mob")), pc.getqf("state"))
                if pc.getqf("state") > 0 then return end
                timer("belohnung", 0.5)
            end
        end
        when belohnung.timer begin
            local t = {27994,27993,27992,25041}
            local anzahl = {1,2,2,3}
            say_title("Tägliche Quest: Die Unruhe:")
            say("")
            say("Du hast die Quest erfolgreich abgeschlossen!")
            say("Du kannst dir nun was aussuchen:")
            say("")
            local belohnung = select("Blutrote Perle 1x","Blaue Perle 2x","Weiße Perle 2x","Magisches Metall 3x")
            say("")
            say_title("Tägliche Quest: Die Unruhe")
            say("")
            say("Danke für deine Hilfe!")
            say("Als Belohnung erhälst du:")
            say("")
            say_item_vnum(t[belohnung])
            say("")
            say_reward("Diese Quest kannst du ihn 12 Stunden")
            say_reward("wieder ausführen!")
            pc.change_money(1000000)
            pc.give_item2(t[belohnung], anzahl[belohnung])
            set_state(__COMPLETE__)
        end
    end    
    --[[ Information 2]]
     state information_2 begin
        when letter begin
            send_letter("Tägliche Quest: Die Unruhe2")
        end
        when info or button begin
            say_title("Tägliche Quest: Die Unruhe 2")
            say("")
            say("Du hast die Möglichkeit diese Quest")
            say("pro. Tag einmal auzuführen!")
            say("Als Belohnung kannst du zwischen:")
            say("")
            say_reward("Blutrote Perle 1x")
            say_reward("Blaue Perle 2x")
            say_reward("Weiße Perle 3x")
            say_reward("oder Magisches Metall 5x wählen!")
            say("")
            say_reward("Willst du die Quest ausführen?")
            say("")
            if select ("Ja", "Nein") == 2 then return end
            local b2 = daily_item.aufgaben2()
            local rand2 = number(1,table.getn(b2))
            pc.setqf("state2", b2[rand2][2])
            pc.setqf("mob2", b2[rand2][1])
            q.set_counter(mob_name(b2[rand2][1]), b2[rand2][2])
            say_title("Tägliche Quest: Die Unruhe 2")
            say("")
            say("Der "..b2[rand2][2].."x "..mob_name(b2[rand2][1]).." treibt wieder sein Unwesen!")
            say("Besiege den "..b2[rand2][2].."x "..mob_name(b2[rand2][1])..", um das ")
            say("Gleichgewicht wiederherzustellen!")
            say("")
            pc.setqf("login_time",get_time()+60*60*12)
            set_state(info2)
        end
    end
    state info2 begin
        when letter begin
            send_letter("Tägliche Quest: Information 2")
        end
        when button or info begin
            say_title(mob_name(pc.getqf("mob2")))
            say("")
            say("Dir wurde ein Auftrag gegeben!")
            say("Besiege "..pc.getqf("state2").."x den "..mob_name(pc.getqf("mob2"))..", um das ")
            say("Gleichgewicht wiederherzustellen!")
            say("")
            say_reward("Du musst noch "..pc.getqf("state2").." besiegen!")
            say("")
        end
        when kill begin
            if npc.get_race() == pc.getqf("mob2") then
                chat(mob_name(npc.get_race())..' getötet!')
                pc.setqf("state2", pc.getqf("state2")-1)
                q.set_counter(mob_name(pc.getqf("mob2")), pc.getqf("state2"))
                if pc.getqf("state2") > 0 then return end
                timer("belohnung2", 0.5)
            end
        end
        when belohnung2.timer begin
            local t2 = {27994,27993,27992,25041}
            local anzahl = {1,2,3,5}
            say_title("Tägliche Quest: Die Unruhe 2:")
            say("")
            say("Du hast die Quest erfolgreich abgeschlossen!")
            say("Du kannst dir nun was aussuchen:")
            say("")
            local belohnung2 = select("Blutrote Perle 1x","Blaue Perle 2x","Weiße Perle 3x","Magisches Metall 5x")
            say("")
            say_title("Tägliche Quest: Die Unruhe 2")
            say("")
            say("Danke für deine Hilfe!")
            say("Als Belohnung erhälst du:")
            say("")
            say_item_vnum(t2[belohnung2])
            say("")
            say_reward("Diese Quest kannst du ihn 12 Stunden")
            say_reward("wieder ausführen!")
            pc.change_money(1000000)
            pc.give_item2(t2[belohnung2], anzahl[belohnung2])
            set_state(__COMPLETE__)
        end
    end    
    
    state __COMPLETE__ begin
        when login begin
            if get_time() >= pc.getqf("login_time") then
                if pc.get_level() >= 75 then
                    set_state(information_2)
                else
                    set_state(information)
                end
            end
 

Users Who Are Viewing This Konu (Users: 0, Guests: 1)

Üst