Arkadaşlar kendi yazdığım basit te olsa çok çok işe yarayacak bir anti silah sistemimi sunuyorum.
Burada adam istemediğiniz silahı alırsa yapabileceğiniz seçenekler sıralanacak. Örnek olarak Roket ve MG yi verelim.
Kod:
//-------------YASAK SILAHLAR -----------//
if(GetPlayerWeapon(playerid) == 35) {
SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, "(Silahı alınca gitmesini istediğiniz mesaj) .");
//ResetPlayerWeapons(playerid);
//Kick(playerid);
//Ban(playerid); //önerilmez
return 0;
}
if(GetPlayerWeapon(playerid) == 38) {
SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, "(Silahı alınca gitmesini istediğiniz mesaj) .");
//ResetPlayerWeapons(playerid);
//Kick(playerid);
//Ban(playerid); //önerilmez
return 0;
}
//--------------- --------------------//
Yapmanız gereken o silahı alınca oyuncuya ne olsun istiyorsanız. "//" işaretini
//ResetPlayerWeapons(playerid);
//Kick(playerid);
//Ban(playerid);
bunlardan birinin önünden silin. ResetPlayerWeapons oyuncunun silahlarının alınmasını sağlar.
ÖNEMLİ NOT:
1-Modun herhangi yerine atılabilir
2-Renk tanıtmayı unutmayınız. Alın benden size hazır tanıtım
Kod:
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
3- 1. ile 2. arasında tek fark return 0 ve return 1 dir. Return 1 o bölümde işinizin bittiği anlamını taşır. return 0 ise devam edeceğiniz anlamını taşır
SAYGILAR
Burada adam istemediğiniz silahı alırsa yapabileceğiniz seçenekler sıralanacak. Örnek olarak Roket ve MG yi verelim.
Kod:
//-------------YASAK SILAHLAR -----------//
if(GetPlayerWeapon(playerid) == 35) {
SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, "(Silahı alınca gitmesini istediğiniz mesaj) .");
//ResetPlayerWeapons(playerid);
//Kick(playerid);
//Ban(playerid); //önerilmez
return 0;
}
if(GetPlayerWeapon(playerid) == 38) {
SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, "(Silahı alınca gitmesini istediğiniz mesaj) .");
//ResetPlayerWeapons(playerid);
//Kick(playerid);
//Ban(playerid); //önerilmez
return 0;
}
//--------------- --------------------//
Yapmanız gereken o silahı alınca oyuncuya ne olsun istiyorsanız. "//" işaretini
//ResetPlayerWeapons(playerid);
//Kick(playerid);
//Ban(playerid);
bunlardan birinin önünden silin. ResetPlayerWeapons oyuncunun silahlarının alınmasını sağlar.
ÖNEMLİ NOT:
1-Modun herhangi yerine atılabilir
2-Renk tanıtmayı unutmayınız. Alın benden size hazır tanıtım
Kod:
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
3- 1. ile 2. arasında tek fark return 0 ve return 1 dir. Return 1 o bölümde işinizin bittiği anlamını taşır. return 0 ise devam edeceğiniz anlamını taşır
SAYGILAR