Hızlı Konu Açma

Hızlı Konu Açmak için tıklayınız.

Son Mesajlar

Konulardaki Son Mesajlar

Reklam

Forumda Reklam Vermek İçin Bize Ulaşın

Metin2 İyileştirmeci Şaman DETAYLI GELİŞİMİ !! ( Resimli Anlatım )

BOMBFACTORY

Uzman Üye
Uzman Üye
Trabzonspor
Katılım
5 Ocak 2014
Mesajlar
3,333
Tepkime puanı
6
Puanları
136
İyileştirme Şaman Gelişim Kılavuzu Güncel..

Bölümümüzdeki İyileştirme Şaman Kılavuzu oldukça eski olması sebebiyle yeni ve güncel bir kılavuzun size daha yararlı olacağını düşünerek topladığımız bilgiler ile yeni bir kılavuz hazırlamış bulunmaktayız.

STATU GELİŞİMİ





Her açılan şaman karakteri yukarıdaki gibi standart statu puanıyla başlar. Karakterinizi geliştirirken dağıtacağınız statu puanları karakterinizin gelişimini önemli ölçüde etkileyecektir.


(HP: -
Health Point
- Yaşam Puan Barı
| SP: -Skill Point- Sihir Puan Barı | ST: -Stamina- Dayanıklılık Barı)


Vit (Vitality / Yaşam Enerjisi) : Karakteriniz için 2. derece önem taşıyan statu puanıdır. Her vereceğiniz VIT puanı HP barınıza puan yükleyecek, defansınızı ise 1 puan arttıracaktır. Statu sıralamanızda 90 puana ulaştırmanız gereken 2. statudur.
Int (Intelligent / Zeka) : Karakteriniz için 1. derece önem taşıyan statu puanıdır. Her vereceğiniz INT puanı SP barınıza puan yükleyecek, büyü savunmanızı 1 puan yükseltecek, skill güçlerinizi arttıracaktır. Statu sıralamanızda 90 puana ulaştırmanız gereken ilk statu. Karakterinizin skill gücü için mutlaka 90'a ulaştırmalısınız.
Str (Strength / Güç) : Karakteriniz için yararlılık bakımından 4. derece önem taşıyan statu puanıdır. Her vereceğiniz STR puanı düz vuruşlarınızı bir miktar arttıracaktır. Yararlılık bakımından en sona bırakılabilir, tercihinize göre 3. sırada da puan vermeye başlayabilirsiniz.
Dex (Dexterity / Çeviklik) : Karakteriniz için yararlılık bakımından 3. derece önem taşıyan statu puanıdır. Her vereceğiniz DEX puanı ST barınıza puan yükleyecek, atak skillerinizin hasarını (INT kadar olmasa da) bir miktar attıracaktır. Ayrıca sağladığı çeviklik ile yere düştüğünüzde daha hızlı kalkmanızı sağlayacak, savuşturma verecektir. Yararlılık bakımından 3. sırada 90'a ulaştırmanız tavsiye edilir. Elbette ki tercihinize göre son sıraya da bırakabilirsiniz.

Temel olarak bir geliştirme kalıbı düzenleyecek olursak, ilk önce INT, ardından VIT puanını 90'a ulaştırmanız ardından DEX'i 90 puana ulaştırmanız tavsiye edilir. Bu tür bir gelişimi isterseniz 2 INT 1 VIT vererek yapabilir, isterseniz VIT puanını belli bir seviyeye çıkarıp ardından full INT puanı giderek INT'i fulledikten sonra VIT'i fulleyebilirsiniz. Statu değerlerinde önemli olan öncelikle INT'i full hale getirmektir.






YETENEK GELİŞİMİ


Şamanların geliştirme biçimi, skillerindeki paylaşma özelliğinden dolayı oldukça çeşitlilik gösterir. Hangi amaç ile kullanacağınıza karar verdiğinizde her oyuncunun ayrı bir geliştirme stili olacaktır. Bir şamanın gücünü, skill sıralaması ve kullanım kabiliyeti belirleyecektir.

İyileştirme sınıfı bir şaman, diğer karakterlere nazaran biraz daha nazlı bir gelişim sergileyen bir karakterdir. Skill hasarları az görünse de iyi bir büyü hızı ile düz vuruş yapmanıza bile gerek kalmadan düello yapabilirsiniz. Ard arda atılan skill ve kendinize vereceğiniz HP ile yapacağınız düellolar biraz daha uzun metrajlı olacaktır.

6 adet olan skiller Destek ve Atak olmak üzere iki bölüme ayrılır. Destek skilleri İyileştirme, Hız veYüksek Saldırıskilleridir. Atak skilleri ise Şimşek Atma, Şimşek Çağırma ve Şimşek Pençesi skilleridir.


Destek Skilleri


İYİLEŞTİRME


Linkleri sadece kayıtlı üyeler görebilir. Linkleri görebilmek için Üye Girişi yapın veya ücretsiz olarak Kayıt Olun




(Resim üzerindeki değerler 6 INT puanıyla alınmıştır. Değeri ciddiye almayınız, yanıltabilir.)


İyileştirme skilli, kullanıldığında HP yükleyen bir skilldir. Yanındaki "Kötü etkileri Lanetler" özelliği skille güzellik katan özelliktir. Bu özellik sayesinde karakterinizin almış olduğunuz yavaşlama ve zehirlenme lanetlerini %lik değer oranında silebilirsiniz. %lik dilim silme şansıdır. Grup üyeleri Üzerinde Kullanılabilir özelliği ise skillin paylaşılabileceğini belirten özelliktir. Skillinizi kendi bayrağınızdaki herhangi bir oyuncuya kullanabilirsiniz. Farklı bayraktaki oyunculara skilli kullanamazsınız. Verdiği HP değeri INT statu puanı ile değişim gösterir. Her verilen INT puanı değeri yükseltecektir. Ayrıca itemlerinize getirdiğiniz Zeka efsunu da üzerindeki değer kadar INT değeri vereceği için yüklenen HP miktarı artacaktır. Ayrıca, İyileştirme skilli Büyülü Saldırı Gücü ile de artmaktadır. Kullandığınız silah skill üzerinde değişiklik yaratacaktır. Silahınızın Büyülü Saldırı Gücü ne kadar yüksek olursa o kadar çok HP yüklersiniz.


HIZ


Linkleri sadece kayıtlı üyeler görebilir. Linkleri görebilmek için Üye Girişi yapın veya ücretsiz olarak Kayıt Olun




(Resim üzerindeki değerler 6 INT puanıyla alınmıştır. Değeri ciddiye almayınız, yanıltabilir.)


Hız skilli, kullanıldığında hareket hızı ve büyü hızı veren skilldir. Hız skillini önemli kılan "Oyuncu Seçme Hızını Düşürür" özelliği olan büyü hızıdır. Skill üzerinizde aktif oldukça üzerinde yazılı değer kadar büyü hızı verecektir. Skillin önemi büyüktür, bir iyileştirme şaman için atak skillerinin değerleri düşük olması bakımından ard arda skill vurması gerekir. Bu da iyi bir büyü hızı ile mümkündür. Grup üyeleri Üzerinde Kullanılabilir özelliği ise skillin paylaşılabileceğini belirten özelliktir. Skillinizi kendi bayrağınızdaki herhangi bir oyuncuya kullanabilirsiniz. Farklı bayraktaki oyunculara skilli kullanamazsınız. Skill değeri sadece skill seviyesi yükseldiğinde artar.


YÜKSEK SALDIRI


Linkleri sadece kayıtlı üyeler görebilir. Linkleri görebilmek için Üye Girişi yapın veya ücretsiz olarak Kayıt Olun




(Resim üzerindeki değerler 6 INT puanıyla alınmıştır. Değeri ciddiye almayınız, yanıltabilir.)


Yüksek Saldırı skilli, kullanıldığında saldırılarınızı arttıran skilldir. Düz vuruşlarınıza etki edecektir, skillerinizin değerinde artış sağlamayacaktır. STR değil, saldırı hasarının artmasını sağlar. Bu nedenle iyileştirme gücü şamanlarının en sona bırakılan skillidir. Grup üyeleri Üzerinde Kullanılabilir özelliği ise skillin paylaşılabileceğini belirten özelliktir. Skillinizi kendi bayrağınızdaki herhangi bir oyuncuya kullanabilirsiniz. Farklı bayraktaki oyunculara skilli kullanamazsınız. Verdiği değerler INT statu puanı ile değişim gösterir. Her verilen INT puanı değeri yükseltecektir. Ayrıca itemlerinize getirdiğiniz Zeka efsunu da üzerindeki değer kadar INT değeri vereceği için değerler artacaktır.


Atak Skilleri


ŞİMŞEK ÇAĞIRMA


Linkleri sadece kayıtlı üyeler görebilir. Linkleri görebilmek için Üye Girişi yapın veya ücretsiz olarak Kayıt Olun


Linkleri sadece kayıtlı üyeler görebilir. Linkleri görebilmek için Üye Girişi yapın veya ücretsiz olarak Kayıt Olun




(Resim üzerindeki değerler 6 INT puanıyla alınmıştır. Değeri ciddiye almayınız, yanıltabilir.)


Şimşek Çağırma skilli 15 sn'lik dolum süresine sahip şamanın en uzun süreli skillidir. Skill "Zayıf Değişim" özelliği sayesinde üzerinde yazan oran kadar sersemletme şansına sahiptir. Skill hedefleme alınarak kullanılır, hedefiniz yok ise videolardaki gibi skill çalışmayacak "Hedef kim?" yazısı belirecektir. Skillin kaçma ihtimali yoktur, hedefi mutlaka vuracaktır, bu nedenle uzaktan vuruş yapılabilir. Alan skillidir. Her verilen INT puanı hasarı yükseltecektir. Ayrıca itemlerinize getirdiğiniz Zeka efsunu da üzerindeki değer kadar INT değeri vereceği için saldırı hasarını artacaktır. Ayrıca, skill Büyülü Saldırı Gücü ile de artmaktadır. Kullandığınız silah skill üzerinde değişiklik yaratacaktır. Silahınızın Büyülü Saldırı Gücü ne kadar yüksek olursa o kadar yüksek hasar verecektir.


ŞİMŞEK ATMA


Linkleri sadece kayıtlı üyeler görebilir. Linkleri görebilmek için Üye Girişi yapın veya ücretsiz olarak Kayıt Olun


Linkleri sadece kayıtlı üyeler görebilir. Linkleri görebilmek için Üye Girişi yapın veya ücretsiz olarak Kayıt Olun




(Resim üzerindeki değerler 6 INT puanıyla alınmıştır. Değeri ciddiye almayınız, yanıltabilir.)


Şimşek Atma skilli 7 sn'lik dolum süresi ile İyileştirme Yeteneklerinin en kısa dolum süresine sahip olan skilldir. Bu nedenle skill sıralamasında ilk sıradaya sahiptir. Skill hedefleme alınarak kullanılır, hedefiniz yok ise videolardaki gibi skill çalışmayacak "Hedef kim?" yazısı belirecektir. Skillin kaçma ihtimali yoktur, hedefi mutlaka vuracaktır, bu nedenle uzaktan vuruş yapılabilir. Alan skilli olmasa da yan yana olan canavarlara etki edecektir. Her verilen INT puanı hasarı yükseltecektir. Ayrıca itemlerinize getirdiğiniz Zeka efsunu da üzerindeki değer kadar INT değeri vereceği için saldırı hasarını artacaktır. Ayrıca, skill Büyülü Saldırı Gücü ile de artmaktadır. Kullandığınız silah skill üzerinde değişiklik yaratacaktır. Silahınızın Büyülü Saldırı Gücü ne kadar yüksek olursa o kadar yüksek hasar verecektir.


ŞİMŞEK PENÇESİ


Linkleri sadece kayıtlı üyeler görebilir. Linkleri görebilmek için Üye Girişi yapın veya ücretsiz olarak Kayıt Olun


Linkleri sadece kayıtlı üyeler görebilir. Linkleri görebilmek için Üye Girişi yapın veya ücretsiz olarak Kayıt Olun




(Resim üzerindeki değerler 6 INT puanıyla alınmıştır. Değeri ciddiye almayınız, yanıltabilir.)


Şimşek Pençesi skilli 10 sn'lik dolum süresine sahip sekmeli bir skilldir. Alan skilli değildir çizgisel bir yol izler; hedeflediğiniz canavara vurur, vurduktan sonra yakınındaki herhangi bir canavara seker. Skill hedefleme alınarak kullanılır, hedefiniz yok ise videolardaki gibi skill çalışmayacak "Hedef kim?" yazısı belirecektir. Skillin kaçma ihtimali yoktur, hedefi mutlaka vuracaktır, bu nedenle uzaktan vuruş yapılabilir. Her verilen INT puanı hasarı yükseltecektir. Ayrıca itemlerinize getirdiğiniz Zeka efsunu da üzerindeki değer kadar INT değeri vereceği için saldırı hasarını artacaktır. Ayrıca, skill Büyülü Saldırı Gücü ile de artmaktadır. Kullandığınız silah skill üzerinde değişiklik yaratacaktır. Silahınızın Büyülü Saldırı Gücü ne kadar yüksek olursa o kadar yüksek hasar verecektir.



Linkleri sadece kayıtlı üyeler görebilir. Linkleri görebilmek için Üye Girişi yapın veya ücretsiz olarak Kayıt Olun









Sıralama


İyileştirme şamanlarda skill sıralaması kullanılış amacından dolayı Yardımcı Şaman Gelişimi ve Atak Şaman Gelişimi olarak iki temel kısıma ayrılır. Her iki gelişimde de standart bir kalıp yoktur fakat temel olarak belirtecek olursak aşağıdaki gibi bir sıralama yapılabilir:

Yardımcı Şaman Skill Sıralaması:


  1. İyileştirme
  2. Hız
  3. Şimşek Atma
  4. Şimşek Çağırma
  5. Şimşek Pençesi
  6. Yüksek Saldırı



Temel olarak böyle bir sıralama kullanılabilir fakat kesin bir kalıp vermek yanlış olacaktır. Yardımcı şaman demek, gruplarda grup üyelerine skill yardımında bulunmayı tercih eden şaman demektir. Bu nedenle ilk açılan skiller destek skill olmalıdır. İlk iki skill ihtiyaca göre yer değiştirebilir. Yüksek Saldırı skillini destek skilli olmasına rağmen geride bırakmamızın sebebi ise, skillin sadece saldırı hasarını yükseltmesi, yükselttiği miktarın da çok az olmasıdır. Yüksek Saldırı yerine bir atak skilli açmayı tercih etmeniz çok daha sağlıklı olacaktır.

Atak Şaman Skill Sıralaması:

• Sıralama 1 •


  1. Şimşek Atma
  2. İyileştirme
  3. Şimşek Çağırma
  4. Hız
  5. Şimşek Pençesi
  6. Yüksek Saldırı



Atak Şaman geliştirmenin çok çeşitli yolları vardır. Skill sıralamanız itemleriniz ile de ilgilidir. Yukarıdaki kalıp dengeli bir gelişim olarak varsaydığımız 1 atak 1 destek sıralamasıdır. İlk masterınız olarak atak bir skill açarsınız, 2. skillinizi destek, 3. skillinizi yine atak skill açarsınız, 4. skillinizi destek, 5. skilliniz atak ve 6. skill ise yine destek açarsınız. Ya da sıralama ilk master destek skill olarak da (destek - atak - destek - atak - şimşek pençesi - yüksek saldırı) başlayabilir. Yine burada Yüksek Saldırıyı diğer skilllerin avantajları bakımından geride bırakmak tercih edilebilir. Skill yerleri sizin zevkinize ve itemlerinize göre değişiklik gösterebilir.

• Sıralama 2 •



  1. Şimşek Atma
  2. Şimşek Çağırma
  3. Hız
  4. İyileştirme
  5. Şimşek Pençesi
  6. Yüksek Saldırı



• Sıralama 3 •



  1. Şimşek Çağırma
  2. Şimşek Atma
  3. İyileştirme
  4. Hız
  5. Şimşek Pençesi
  6. Yüksek Saldırı



Yukarıdaki iki sıralamada olduğu gibi ilk olarak atak skilleri açıp ardından destek skillerini açmaya dayanan gelişimdir. İyileştirme skillinin verdiği HP yükleme özelliğinden mahrum olacağınız için eğer hp miktarınız yüksek ise, bu tür bir sıralamayı kullanabilirsiniz. Hp'niz yüksek olmasa da böyle bir sıralama kullanabilirsiniz fakat biraz zorluk çekebilirsiniz.


İpuçları:
Sıralama yaparken Şimşek Atma skilli ilk sırada tercih edilir. Bunun sebebi skillin en çabuk dolan skill olmasıdır. 7 sn'lik dolum süresi ile ilk sırada açılan skill olmuştur. Şimşek Çağırmanın 15 sn'lik dolum süresi skilli 2 ve/veya 3. sıralara iter. İyileştirme skillinin kötü etkileri lanetleme özelliği daha çok düellolarda tercih edilen bir özelliktir. Ayrıca yüklediği hp'yi de azımsamamak gerekir. Skill öneminden dolayı 2. 3. ve/veya 4. sırada açılabilir. Hız skilli ise verdiği büyü hızı sebebiyle önem taşır. Büyü hızı bir karaktere her daim lazım olacak özelliktir. Silahınızda Soğutma Taşı ekli ve kolyenizdeki büyü hızı oranı yüksek ise bu skilli 3. ya da 4. sırada açabilirsiniz.

UNUTMAYINIZ! Bir İyileştirme Şaman; Hız Skilli (Perfectte Ortalama %45 büyü hızı) + Soğutma Taşı +4 (%8 büyü hızı) + Mest Eden Ayakkabı +9 (%10 Büyü Hızı) + Kolye (En fazla %24 Büyü Hızı) + Mutluluk Yelpazesi +9 (%20 Büyü Hızı) + Zırha Gelen Büyü Hızı Efsunu (%20 Büyü Hızı) ile %100 Büyü Hızına ulaşan hatta bu oranı geçen (Örneklerdeki toplam %127 etmektedir.) tek karakterdir!
 

Users Who Are Viewing This Konu (Users: 0, Guests: 1)

Üst