Hızlı Konu Açma

Hızlı Konu Açmak için tıklayınız.

Son Mesajlar

Konulardaki Son Mesajlar

Reklam

Forumda Reklam Vermek İçin Bize Ulaşın

Devil May Cry 1 Tam Çözümü

YaSa22

Fahri Üye
Fahri Üye
Katılım
12 Temmuz 2014
Mesajlar
2,293
Tepkime puanı
2
Puanları
0
Konum
GTA
Çözüme geçmeden önce, oyunu daha kolay oynayabilmeniz için bazı açıkmalar yapmak istiyorum.

Oyunda kullanabileceğimiz 4 adet Devil Arms var, bunlar sırasıyla; Force Eye, Alastor, İfrit ve Sparda. Herhangi birini almadan diğer bölüme geçemeyiz. Ayrıca oyunun içinde ekstra güç olarak kullanabileceğimiz Itemlerde mevcut:

Devil Star; Devil Trigger haline geçmemizi sağlayan barı doldurur.
Vital Star; Enerjiyi full doldurur.
Holy Water; Kullanıldığı zaman etrafınızdaki düşmanlara büyük hasar verir.
Untouchable; Belli bir süre boyunca bir çeşit kalkan tarafından korunmanızı sağlar.
Blue Orb; Enerjinin gösterildiği barın daha da uzamasını sağlar.
Purple Orb; Devil Trigger moduna geçmemizi sağlayan barı uzatarak, o modda daha çok kalmamızı sağlar.
Yellow Orb; Öldüğümüz zaman, bölümün başından değil de öldüğümüz yerden başlamamızı sağlar.
Blue Orb Fragment; Bunların 4 tanesi bir tane Blue Orb değerindedir.

Tuş kombinasyoları:
Üçgen; Zıplama
Yuvarlak; Devil Arms ile saldırma
Kare; Ateşli silahlarla saldırma
R1; Tek bir hedefe yönelme
L1; Devil Trigger'i aktifleştirme
R3; Alastor'la İfrit'i değiştirme

Oyundaki Start menüsüne geçecek olursak:
Action; burada Devil Arms'larımızla açtığımız hareketlere daha ayrıntılı bir şekilde bakabiliriz.
Weapon; İstediğimiz silahı kullanılabilir hale getirmemizi yarar.
Item; Oyun içinde bulduğumuz ve Kırmızı Orb'larla satın aldığımız Itemleri buradan kullanabiliriz.
Map; Bulunduğumuz yeri bize gösteren haritadır.
File; Bu menü ile düşmanlarımız hakkında bilgi edinebiliriz.



Devil Armslarımızı aldıktan sonra yeni hareketleri açabilmek için, her bölümün başında çıkan Eksta seçeneğini kullanmalıyız. Her yeni hareket belli bir kırmızı orb karşılığında açılır. Kırmızı orblar oyunda adeta para gibidir çünkü dediğim gibi yeni komboları ve Itemleri sadece onlar sayesinde satın alabilir veya açabiliriz. Bunun için de elinizden geldiği kadar kırmızı orb toplamalısınız. Genellikle yaratıkları öldürdükten sonra çıkar ama çoğu zaman gizli yerlerde de bulunur. Özellikle Boss karşılaşmalarından sonra çıkan orblar çok değerlidir. Ayrıca her bölümün sonunda, bitirdiğiniz dereceye göre kırmızı orblarla ödüllendirilirsiniz. Oyunun belli yerlerinde göreceğiniz sarı kum saatti sayesinde de yeni itemler satın alabilir ve kombolar açabiliriz.

Oyundaki her Boss ile (bir kaç istina dışında) 3 kez karşılaşmaktayız. Bunun için, onlarla yaptığımız her karşılaşmanın kaçıncı olduğunu yanlarına sayı ile belirttim.

Eksta olarak ise; Normal modda bitirince Hard mod, Hard modda da bitirince Efsanevi Kara Şövalye adında gizli bir oynanabilir karakter ve Dante Must Die modu açılacak.

Artık çözüme geçebiliriz. Mallet adasında oyuna başlıyoruz. Düz ilerleyin ve sol taraftaki Yellow Orb'u aldıktan sonra yolunuza devam edin. Biraz ilerledikten sonra, önünüzdeki küçük köprünün üstüne çıkıp, sol tarafa doğru ilerleyin ve zıplayarak Blue Orb Fragment'i alın. Tekrar yolunuza dönün ve biraz ilerdeki kapıdan girin.



MISSION 1 - CURSE OF THE BLOODY PUPPETS

Büyükçe bir salondayız. Zaman kaybetmeden kırmızı orbları toplayın. 45 tane orb topladığınızda ilk kattaki üstü kırmızı şeffaf bir perdeyle kapalı olan kapıya gelin ve orbları kullanarak kapıyı açın. Sağ taraftaki heykelleri kırıp, Blue Orb Fragment'i aldıktan sonra arkanızdaki kapıya girin, birçok masa ve sandalyelerin bulunduğu bir yerdeyiz. Sol tarafınızdaki karanlık yere girin, merdivenlerden yukarı çıkın, geldiğiniz yerin tavanında bir delik olacak, o delikten zıplayın ve arkanızdaki kırmızı kukladan (az sonra canlanacak) Rusty Key'i alın. Göreceğimiz gibi kukla canlanıyor ve bizde ilk siftahımızı yapıyoruz. Marionette'leri öldürdükten sonra delikten aşağı zıplayın ve buradakileride halledin. Merdivenlerden aşağı inin ve geldiğiniz kapıdan girin. Tekrar salona geldik, ilk kattaki mavi kapıya gelin ve Rusty Key'i kullanarak içeri girin. Tavanda birçok Marionette ve bir planörün bulunduğu geniş bir yerdeyiz. Planörün üstüne zıplayarak Blue Orb Fragment'i alın. Daha sonra en sağ ve en dipte olan yere gidin. İşte burda oyunun birçok yerinde karşımıza çıkacak bir mekanizma görüyoruz. Vurdukça dönmeye başlıyor ve etrafındaki ışıklarda daha ne kadar dönmesi gerektiğini bize belirtiyor. Maksimum seviyeye ulaştığında da çeşitli mekanizmaları harekete geçiriyor. Buna, bize kolaylık sağlaması için Dönen Kalkan ismini verelim. Dönen kalkana vurmaya başlayın ve ne olduğunu görün. Bir asansör ile bomboş ve geniş bir odaya geliyoruz. Biraz ilerledikten sonra tavandan Marionetteler gelmeye başlayacaktır, onları hallettikten sonra bekleyin ve duvardaki kapılardan çıkan Marionettelerinde icabına bakın. Geldiğiniz asansöre binin ve hooop yukarı planörün bulunduğu yerdeyiz, asılı Marionetteler size saldırmaya başlayacaktır. Hepsinin işini bitirdikten sonra üstünden beyaz perdesi kalkan kapıya girin ve ilk bölümü bitirin.

MISSION 2 - JUDGE OF DEATH

Sağ tarafa doğru ilerleyin, önünüze çıkan Marionetteleri öldürdükten sonra koridorun en sonuna gidin. Hemen sağ tarafta göreceğiniz Alastor'u alın ve demoyu izleyin. Artık Devil Trigger haline geçebiliriz. Demo bittikten sonra, arkanızdaki kapıya girin. Kütüphaneyi andıran bir yere çıkıyoruz, zaman kaybetmeden üst basamağa çıkın, ilerleyin ve duvardaki tablodan Rusty Key'i alın. Geldiğiniz kapıdan girin ve koridorun ortasındaki kapıyı Rusty Key'i kullanarak açın. Ortada bir fıskiyenin ve küçük bir havuzun bulunduğu açık ve geniş bir yerdeyiz, merdivenlerden yukarı çıkın, karşı tarafa doğru zıplayın ve önünüze çıkan Marionetteleri öldürün. Tekrar bir zıplayış yapıp Marionetteleri hallettikten sonra arkanızdaki kapıya girin. Tekrar Marionettelerle karşı karşıyayız ama bu sefer sayıları biraz fazla. Hepsini dikkatlice öldürdükten sonra koridorun ortasına gidin ve sağ tarafta gördüğünüz cisme vurarak itmeye çalışın. Cismi tamamen ittiğinizde yerde açılacak olan deliğin içine girin. Bitki ve ağaçların olduğu bir yere düşüyoruz, hemen arkanızda bulunan Staff Of Judgement'i alın ve arka tarafınızda açılacak olan kapıya girin. Tekrar kütüphanedeyiz, biraz ilerledikten sonra tablonun içindeki yaratığın canlanarak dışarı çıktığını görüyoruz. Adı Sin Scissors olan ve hayalete benzeyen bu hayaletleri öldürmenin en püf noktası kafalarına vurmaktır. Sin Scissorsları bu şekilde öldürdükten sonra beyaz perdesi kalkan kapıya girin. Alastoru aldığınız yere gidin ve Staff Of Judgement'i kullanarak kapıyı açın.



MISSION 3 - DESTROYER OF ARDOR

Odanın en uç tarafındaki sandalyenin üstünde bulunan Pride Of Lion'un yanına gidip O'ye basın ve beyaz perdesi kalkan kapıya girin. Büyük bir köprüdeyiz, karşı tarafa geçip orbları topladıktan sonra ortadaki yuvarlak ve renkli alana gelip O'ye basın ve köprünün ortasına gelin, şimdi köprü yıkılacak ve biz de denizin dibine düşeceğiz. Suyun içinde ilerleyin, karşınıza çıkacak olan Sargasso'ları hallettikten sonra, ortadaki ışık saçan yere gelip yukarıya doğru ışınlanın. Hemen önünüzdeki kapıya girin ve Pride Of Lion'u aldıktan sonra:

BOSS: PHANTOM

İşte ilk Boss'umuzla karşı karşıyayız. Bu koca örümceği öldürmek için sürekli kafasına vurun ve kıskaçlarıyla yapacağı saldırılara karşı dikkat edin. Phantomu hallettikten sonra önümüze dökülecek olan kırmızı orbları toplayın ve beyaz perdesi kalkan kapıya girerek bölümü bitirin.

MISSION 4 - BLACK KNIGHT

Tekrar koridordayız fakat hemen ilerlemeyin çünkü az sonra Phantom tekrar gözükecek ve bizi kovalamaya başlayacak. Gözüktüğü anda koşmaya başlayın, bize fırlatacağı ateş toplarını zıplayarak atlatın ve koridorun en sonundaki kırmızı kapıya girin. Çok güzel bir şarkının çalıdığı bir yerdeyiz. Bir şey yapmadan bu odaya girdiğiniz koridora gelin. Merak etmeyin bu sefer Phantom yok onun yerine bol bol marionette var, biraz marionette kastıktan sonra koridorun orta tarafında bulunan turuncu renkli kapıya girin, fıskiyenin olduğu yerdeyiz, hemen karşı tarafta göreceğiniz aslan heykelinin yanına gidin, Pride Of Lion'u kullanarak heykelin önündeki mavi perdeyi kaldırdıktan sonra heykele vurarak kırın. Heykelin içinden Shadow adında, kediye benzeyen lacivert renkli bir şeytan çıkacak. Ona oldukça uzak durun ve ateşli silahlarınızla saldırın, bir süre sonra içinden kırmızı renkli bir küre çıkacak işte tam o anda yanına gidip küreye vurmaya başlayın, bunu 2-3 kere tekrar ettikten sonra kendi kendini patlatacak. Shadowu bu şekilde hallettikten sonra, ondan dökülen kırmızı orbları toplayın ve üzerinden beyaz perdesi kalkan aslan figürlü kapıya girin. Önünüze çıkan marionetteleri hallettikten sonra merdivenleri kullanarak en alt kata gelin. Burada bulunan Dönen kalkana vurun ve hemen ardından ortadaki ışık saçan yere gelin, en yukarıya ulaştığınızda karşı taraftaki çıkıntıya zıplayıp ismi Death Sentence olan kılıcı alın. Sağ tarafa zıplayın, merdivenlerden aşağıya inin ve göreceğiniz ilk kapıya girin. Büyük bir aynanın ve bir yatağın bulunduğu, yatak odasına benzeyen bir yerdeyiz. Zaman kaybetmeden yatağın üstüne çıkıp kırmızı orblerı toplayın, hemen ardından geldiğiniz kapının yanındaki heykelin yanına gelin, O ye basın ve demoyu izleyin. Demo bittikten sonra karşı taraftaki büyük kapıya girin.



BOSS: NELO ANGELO

Elindeki büyük kılıçla bize büyük hasar verebilir fakat biraz dikkatli olunduğu zaman hiç enerji vermeden bile işini bitirebilirsiniz. Ne zaman bize bir hamle yapacak olsa kılıcı mavi renge döner, bunun için de tam o anda yani kılıcı renk değiştirdiğinde vurmaya başlayın. Enerjisini belli bir yere indirdikten sonra bir taş sütununun üstüne ışınlanacak. Onun yanına zıplayın ve burada da enerjisini belli bir yere getirdikten sonra başka bir yere daha ışınlanacak, yanına gitmek için sola doğru ilerleyin boşluktan karşı tarafa geçin ve ordan da yukarıya zıplayın. İşte burada ona vurmaya başlayın ve enerjisini bitirdikten sonra, araya girecek olan güzel demoyu izleyin.

MISSION 5 - GUIDING OF THE SOUL

Bölüme başlar başlamaz bir süre başlıyor, o süre içinde Melangony Soul'u en alt kattaki kapıda kullanmamız gerekiyor. Yanınıza gelecek olan Shadow'u öldürüp, Nelo Angelo' nun en son ışınlandığı yere gelin ve sol tarafa doğru ilerledikten sonra, yerdeki deliğe zıplayıp kapıdan girin. En alt kata inin, Sin Of Scissorsları halledin ve üzerinde aslan figürü olan kapıyı Melangony Soul'u kullanarak açın.

MISSION 6 - EVIL OF THE WATERWAYS

Kanalizasyonu andıran büyük bir koridordayız. Saat yönüne doğru ilerleyin ve önünüze çıkacak olan mavi kapıya gelin. Duvarlarda birçok boruların olduğu, boş ve geniş bir odadayız, karşı tarafa doğru ilerleyin ve Rusty Key'i alın. Şimdide borulardan çıkacak olan büyük sinekleri yani Beelzebubları halledin ve geldiğiniz kapıya girin. Bizi burada bekleyen Beelzebubları öldürdükten sonra duvardaki delikten geçerek yolun en sonuna kadar gelin, buradaki taşa vurun ve ondan dökülen kırmızı orbları toplayın daha sonra tekrar buraya çıktığınız kapının olduğu koridora gelin, dümdüz ilerleyin ve yolun en sonundaki bordo renkli kapıyı Rusty Key'i kullanarak açın. Dar yoldan ilerleyin, sağ taraftaki delikten girip yeşil orbları topladıktan sonra tekrar ilk yolunuza dönün. Koridorun en sonunda göreceğiniz 4 mavi cismin ortasına gelin ve duvardaki heykelden çıkan, Sin Scissorsların biraz daha gelişmişi olan Death Scissors ile kapışın. Öldürmek için, sürekli zıplayarak kafasına geçirin, işini bitirmek pek fazla uzun sürmeyecektir. Death Scissorsu halldettikten sonra önümüze dökülecek olan kırmızı orbları toplayın ve sol taraftaki Guiding Light'ı alarak bölümü bitirin.



MISSION 7 - HOLDING THE KEY OF ARDOR

Bu bölümde oldukça seri olmanız lazım çünkü health barınız gittikçe azalacak. Guiding Light'ı aldığınız yerden geriye doğru ilerleyin, yolun en sonuna gelin ve bekleyin. Eski dostumuz Phantom bize bir karşılama daha yapacak. O küçük kafasını gördüğünüz anda, aynı önceki bölümdeki gibi tabana kuvvet kaçın ve koridorun sonundaki kapıya girin. Buradaki Sin Of Scissorsları hallettikten sonra, beyaz perdesi kalkan, aslan figürlü kapıya girin. Size saldıracak olan Beelzebubları öldürün, dönen kalkanın yanına gidip vurmaya başlayın ve mekanizma harekete geçtiğinde, ortadaki renkli dairenin ortasına gelerek yukarıya çıkın. Sağ taraftaki boşluk yardımıyla merdivenlere zıplayın, sola doğru ilerleyin ve göreceğiniz ilk kapıya girin. İşte yatak odasındayız, hemen aynanın yanındaki güneş sembollü cismin yanına gelin ve Guiding Light'ı kullanarak duvarı yukarı kaldırın. Açılacak olan gri renkli kapıya girin. Bİraz ilerledikten sonra karşı tarafa uzun bir zıplayış yapın ve yeşil renkli kapıya girerek bölümü bitirin.

MISSION 8 - THE LEGENDARY KNIGHTS RETURNS

Tekrar o güzel şarkının çaldığı başka bir odadayız. Karşı taraftaki kum saati yardımıyla bir üst basamağa geçin ve buradaki kırmızı orbları topladıktan sonra, heykelin altında bulunan kapıya girin. Dümdüz ilerleyip duvardaki çıkıntıya tutunarak yukarıya çıkın, bulunduğunuz yerin ortasına gelin ve Phantom ile ikinci ve son kez yüzleşin.

BOSS: PHANTOM

İlk karşılaşmanızdaki taktikleri kullanarak Phantom'u öldürün ve araya girecek olan Demoyu izleyin. Demo bittikten sonra, açılan demir parmaklıklardan geçerek kendinizi aşağıya doğru bırakın ve Trident'i alın. Trident'i aldıktan sonra, biraz ilerde bulunan iki at heykelinin arasındaki delikten aşağıya zıplayın. Ortada bulunan cismin etrafında dolanın ve yerde göreceğiniz iskeletten Grenadegun'u alın. İlk düştüğünüz yere gelip orada bulunan parlayan cisme vurun ve hemen ardından yerde açılacak olan delikten içeri girin. Karşı taraftaki cismin yanına gelip Trident'i içine soktuktan sonra, demir parmaklıklara bir şey olduğunu göreceksiniz. İşte tam bu anda çok hızlı davranmanız gerekiyor. Hemen demir parmaklıkların üstünden zıplayarak turuncu renkli kapıya girin. Sağ taraftaki merdivenlerden aşağıya inin ve kırmızı renkli kapıya girin. Demir parmaklıklar kapanmadan karşı tarafa geçin ve oradaki kapıya girerek bölümü bitirin.

MISSION 9 - NEW STRENGTH

Köprünün üstünden karşı tarafa geçin, en sona ulaştığınızda ileriye doğru zıplayın. Merdivenlerden aşağıya inin, karşı tarafa doğru ilerleyip kulenin içine girin ve tekrar merdivenleri kullanıp en alt kata indikten sonra, orada bulunan kırmızı renkli kapıya girin. Biraz ilerledikten sonra, ismi Blade olan başka bir türle daha karşılaşıyoruz. Bu şeytanlar oldukça hızlıdırlar ve hiç ummadığımız anda saldırabilirler. Grenadegun ile saldırmanızı tavsiye ederim. Blade leri hallettikten sonra , sol tarafa doğru ilerleyip Yellow Orb u alın. Yerde bulunan mavi ışıkları takip edin ve sizi götürecekleri kapıdan girin. Döküntü olmuş büyük bir alanda bulunuyoruz. Sol taraftaki merdivenlerin olduğu yerden yukarıya doğru iki kere zıplayış yapın ve hemen yanınızdaki Devil Star'ı alın. Sol tarafa doğru ilerleyip Dönen kalkanın bulunduğu yere gelin ve vurmaya başlayın. Mekanizma harekete geçtiğinde, havaya doğru birçok taş sütunlarının uçtuğunu göreceksiniz. Bunların hepsine teker teker zıplayın ve en sonuncusuna geldiğinizde, karşı tarafta bulunan yere zıplayarak İfrit'i alın. Bu saatten sonra düşmanlarımız üzerinde daha iyi stres atabileceğiz :). Kendinizi aşağıya bırakın ve burada sizi bekleyen Marionetteleri hakladıktan sonra, buraya gelmiş olduğunuz kapıdan girin.

BOSS: GRIFFON

Adı Griffon olan bu kuşu öldürmek için sürekli olarak ateşli silahlarınızla saldırın çünkü dövüşün büyük bir bölümünü havada uçarak geçirecek. O havada iken bize fırlatacağı lazer ışınlarını zıplayarak atlatın. Enerjisi belli bir yere gelince yere düşecek, işte o anda yanına gidip seri bir şekilde vurmaya başlayın. Bunu birkaç kere tekrarladıktan sonra Griffon'un enerjisi bitecek ve gökyüzüne doğru uçacak. Griffon bölgeyi terkettikten sonra yerdeki mavi ışıkları takip edin. Kapalı bir kapının önüne geliyoruz. Kapıyı açmak için, İfrit ile kapının sağ tarafındaki meşaleye vurun. Kapıdan girdikten sonra, sisli bir bahçeye geliyoruz. Dümdüz ilerleyip mavi kapının yanına gelin ve kareye basın. Kapıyı açmak için önce arkanızda gözükecek olan Marionetteleri ve onların biraz gelişmişi olan Fetishleri öldürmeniz gerekecek. Hepsini halledin ve az önce açılmayan mavi renkli kapıya girin. Dümdüz ilerleyin ve sol tarafta bulunan delikten içeri girin. Merdivenlerden aşağı inip Fetishleri hallettikten sonra, kırmızı perdeli kapının yanına gelin ve 200 kırmızı orb kullanarak kapıyı açın.



MISSION 10 - CANYON OF MIST

Bulunduğunuz yerden sol tarafa doğru ilerleyin, tahta kapının altından geçip karşınıza çıkacak olan Marionetteleri öldürdükten sonra, biraz ileride duran mezar taşına benzeyen cismin yanına gelin ve kareye basın. İçindeki beyaz nesne havaya uçacak, onu takip ederek bir sonraki bölmeye geçin. Buradaki bütün Sins Of Scissorsların işini bitirdikten sonra, tekrar cismi takip etmeye koyulun. Onun girdiği bölmeye girin. Buradaki şeytanlarıda öldürün ve nesnenin girdiği devasa büyüklükteki kapıdan içeri girin. Alanı biraz dolaşarak Holy Water'ı alın. Hemen ardından sağ tarafa doğru ilerleyin, orada sizi bekleyen Kyklopsuda halledip, kalkanı kalkan kapıdan içeri girerek bölümü bitirin.

MISSION 11 - FATE

Önünüzde bulunan kuyunun içine atlayın, buradaki Blade'yi öldürüp çıkışa doğru ilerleyin. Yolun sonuna geldiğinizde sağ tarafa doğru dönün ve çatlamış duvara vurarak parçalayın. Yukarıya doğru çift zıplayış yapın. Demir parmaklıkların olduğu yer boyunca ilerleyin ve Sign Of Chastity'i alın. Kuyuya girdiğiniz yere gelin, havuzun arka tarafına geçin ve buradaki pembemsi renkli kapıya girin. Dümdüz ilerleyip, mavi ışık saçan kadehin yanına gelin ve Sign Of Chastity'i aktifleştirin. Daha sonra orda belircek olan Chalice'yi alın.

BOSS: NELO ANGELO 2

İlk seferki taktiklerin aynısını kullanarak kolayca alt edebilirsiniz. Nelo Angelo'yu hallettikten sonra sol taraftaki eğri köprüye zıplayın. Biraz ilerideki odanın içinde bulunan heykelin yanına gidin ve Chalice'yi aktifleştirerek, açılacak olan mavi kapıdan içeri girin.



MISSION 12 - GHOST SHIP

Bölüme başlamadan önce suyun içinde nasıl ilerlendiğine dair talimatlar verilcek.
Dante'nin yüzünün dönük olduğu yöne doğru ilerleyip, tavandan inen Marionettleri öldürün ve yolunuza aynen devam edin. Harabeye dönmüş bir gemi göreceksiniz, onun yanındaki su birikintisinin içine dalın ve geminin altındaki delikten içeriye yüzerek girin. Su altında göreceğiniz Blade'ye karşı hiçbir hamle yapmadan yukarıdaki delikten zıplayın. Sol taraftaki merdivenlerden yukarı çıkın. Buradaki yaratıkları öldürün ve karşı taraftaki merdivenin altında bulunan Needlegun'ı alın. Bu silahı sadece suyun altında kullanabiliriz. Silahı aldıktan sonra merdivenlerden yukarıya çıkıp oradaki kapıya girin. Şu an geminin yolcu kabinindeyiz. Bulunduğunuz yerin arka tarafında, iki tane mavi kılıç ile korunan bir kapı göreceksiniz, yanına gidin ve kareye basın. İçinden çıkacak olan Death Of Scissorsu öldürdükten sonra, tekrar kapının yanına gelerek kareye basın.

BOSS: GRIFFON

Alan dar olduğu için pek fazla zorluk çıkarmayacak. Sadece yere indiği zaman size doğru kırmızı ışın fırlatacak, işte o zaman biraz seri hareket etmelisiniz.

Griffon'u hallettikten sonra, az önce girmeye çalıştığınız kapıdan girerek bölümü bitirin.

MISSION 13 - ABYSS

Bulunduğunuz odanın sağ tarafına doğru ilerleyip, heykelin kucağında duran Staff Of Hermes'i alın. Şimdi bir sarsıntı olcak ve gemi suya batacak. Bundan sonra suyun içerisinde hareket ederek bölümü bitirmelisiniz. Kapının yanında dikdörtgen şeklinde bir delik göreceksiniz. Oradan girerek bir diğer bölmeye geçin. Düz ilerleyin ve Bladaleri Needlegun'ı kullanarak öldürün. Hemen ardından beyaz perdesi kalkan geçide doğru ilerleyin. Sudan dışarıya çıkıp güneye doğru ilerleyin. Buradaki Marionetteleri öldürün. Sol taraftaki, içi altınla dolu olan sandıktan Holy Water'ı alın ve koridorun en sonundaki kapıdan girerek bölümü bitirin.

MISSION 14 - DEEP DARKNESS & TOWERING MOUNTAINS

Merdivenlerden aşağıya inin. Şimdi, yerde Booby Trap'ın (Bobi tuzağı) olduğu bir yerdeyiz ama tuzak şu an aktif halde değil. Sol taraftaki boşluktan geçip, oradan da sol tarafa doğru ilerleyerek bir diğer bölmeye geçin. Yol boyunca ilerleyin ve duvardaki iskeletten Emblem Shield'i alın. İşte bu anda Booby Trap aktif hale geçecek. Tuzaklara yakalanmadan ikinci bölmedeki, demir parmaklıklarla korunan odaya girin ve asansörü kullanarak yukarıya çıkın. Merdivenlerden aşağıya inin. Arka tarafınızdaki şelalenin içinden Holy Water'ı aldıktan sonra, asansörün karşısındaki kapıya girin. Buradaki Bladeleri öldürün ve iki basamak aşağıdaki kapıya girip, yol boyunca ilerleyin. En üstteki çıkıntıya gelin. Köprüden karşıya geçin ve ordaki taşa vurarak, dökülen kımızı orbları topladıktan sonra kendinizi köprüden aşağıya bırakın ve ilk basamaktaki kapıya girin. Yolun sonundaki, kırmızı perdeyle kapalı olan kapının yanına gelin ve 200 red orb kullanarak onu açın. Marionetteleri öldürüp, merdivenin ucundaki kapıya girin. Yol boyunca ilerleyin ve kırmızı renkli kapıdan girerek bölümü bitirin.



MISSION 15 - WHEEL OF DESTINY

Yerdeki mavi ışıkları takip ederek, bittikleri koridora gelin. Sol tarafa doğru ilerleyin ve oradaki kapıdan içeri girin. Merdivenlerden aşağıya inin. Marionetteleri öldürdükten sonra mavi renkli kapıdan girin. Tuzaklara yakalanmadan, koridorun en sonuna kadar gelin ve sola dönün. Bulunduğunuz yerin altında bulunan, mor renkli sıvıya temas etmeden, çıkıntılara tutunarak en sondaki taş sütununun üzerine zıplayın. Pair Of Lances'i alın ve buraya geldiğiniz kapıya girin. Merdivenlerden yukarıya çıkıp mor renkli kapıdan girin. Sins Of Scissorsları öldürdükten sonra, koridorun sağ tarafında bulunan kapıya girin. Marionetteleri öldürüp ilk basamaktaki kapıya girin. Aynı tuzağın olduğu başka bir yerdeyiz. Geçidin en sonuna kadar gelin ve oradaki Nightmare- Beta adlı silahı alın. Buraya girdiğiniz kapıdan içeri girin, merdivenlerden yukarıya çıkıp koridora açılan kapıya girin. Şimdi yolun ortasında bulunan, üzerinde çeşitli figürlerin olduğu kapının yanına gelin. Pair Of Lances'i kullanarak, kapının üzerindeki demir parmaklığı kaldırın ve içeriye girin.

BOSS: GRIFON 3

Bu sefer son. Havada iken size kırmızı ışınlar fırlatacak (her zaman ki gibi). Havada durduğu sürece sürekli ateşli silahlarınızla saldırın. Yere konunca biraz bekleyecek ve size doğru koşmaya başlayacak, artık nereye doğru kaçarsınız onu bilemem. Enerjisi belli bir yere gelince araya bir demo girecek. Demo bittikten sonra onu rahat bir şekilde öldürebilirsiniz. Griffon'u temelli olarak halletikten sonra, bulunduğunuz yerin ortasından bir taş sütun çıkacak, onun üstüne gelin. Bir odaya geleceksiniz, duvardaki heykelden Wheel Of Destiny'i alın ve bölümü bitirin.



MISSION 16 - NIGHTMARE OF DARKNESS

Odanın içindeki Blue Orb'u alın ve asansöre binerek Griffon'u öldürdüğünüz yere çıkın. Gözünüze çarpan, mavi renkli kapıya girin. Sins Of Scissors'ları öldürdükten sonra, yerdeki mavi ışıkların bittiği turuncu renkli kapıdan içeri girin. Dönen merdivenlerden yukarıya çıkıp, güneye doğru ilerleyin ve oradaki taşın önünde duran Devil Star'ı aldıktan sonra, tekrar rotanıza dönerek ilerleyin. Merdivenlerin tepesinde bulunan yuvarlak nesnenin yanına giderek Wheel Of Destiny'i kullanın ve köprüden karşıya geçerek büyük kapıdan içeriye girin. Düz ilerleyerek mavi renkli kapıdan içeri girin. Bu şatoya ilk adımımızı attığımız yerdeyiz. At heykelin arka tarafında bulunan Dönen Kalkan'ın yanına giderek aktif hale gelmesini sağlayın. Demo bittikten sonra, karşınıza adı Plasma olan, şekilden şekle giren bir yaratık çıkacak. Onu öldürün ve perdesi kalkan kapıdan içeri girin. Planörün bulunduğu odadayız, buradaki Plasmaları da öldürerek kırmızı renkli kapıya girin. Marionetteleri öldürün ve güneye doğru ilerleyin. Koridorun en sonunda bulunan kapıdan içeri girin, Phantom ile ilk dövüşümüzü yaptığımız yerdeyiz. Yerde bir su birikintisi göreceksiniz, yanına gidin ve kareye basın.

BOSS: NIGHTMARE

Bir çeşit çöp yığınını andıran bu Boss'un gerçek şeklini görebilmek için, odanın duvarlarına yapışık halde duran Dönen Kalkanları aktifleştirerek yerdeki ışıkları yakmalısınız. Işıklar yandığında canavarın asıl şeklini -ışıkların yanma süresi bitene kadar- görebilirsiniz ve combolarınızı o süre boyunca yapabilirsiniz. Enerjisini azaltmak için, sırtında sadece belli bir süreliğine beliren beyaz küreye vurmalısınız. Eğer sizi çamur hali ile yakalarsa yer altına doğru çekecek ve önceden karşılaşmış olduğunuz bir Boss ile tekrar dövüşmek zorunda kalacaksınız. Boss'u öldürdükten sonra, yukarıya doğru ışınlanacaksınız. Burada Nightmare'yi öldürün ve arka tarafta bulunan kapıdan içeri girin. Yıkık köprünün karşı tarafına geçin. Duvardaki amblemin yanına gelin ve Staff Of Hermes'i kullanın. İki tane ayna belirecek sol taraftakine girin ve bölümü bitirin.

MISSION 17 - PARTED MEMENTO

Güneye doğru ilerleyin ve dönen merdivenlerin tepesinde bulunan kırmızı renkli kapıdan içeri girin. Düz ilerleyin. Sol tarafta bir ayna belirecek, içine girin. Karşı taraftaki kapının yanına gelin. Şimdi, Bladelerin buz versiyonu olan Froze denen yeni bir yaratık çıkacak. Froze'ları öldürün ve sarı renkli kapıdan girin. Koridor boyunca hiç bir yola sapmadan ilerleyin ve yolun sonunda bulunan kapıdan içeri girin. Biraz ilerledikten sonra, size alev topu fırlatan kemik şeklinde bir dinazor göreceksiniz. Vurmaya çalışmayın çünkü etrafında görünmez bir kalkan var. Bunun yerine koridorun orta kısmına gelin. Alastor'u seçin, size alev toplarından birini fırlatmasını bekleyin ve top tam size geldiğinde Alastor ile vurarak ona geri gönderin. Bunu üç kez yaptıktan sonra dinazor kalkanıyla beraber parçalanacak. Koridorun ortasında yuvarlak bir ayna çıkacak. Yanındaki mekanizma yardımıyla onu çevirerek istenilen noktaya getirin. Dinazoru öldürdüğünüz bölgeye gidin ve orada beliren Quicksilver'i alın. Buraya girdiğiniz kapıdan girin. Yolun ortasından sağa dönün ve boğa figürlü kapıyı Quicksilver'i kullanarak açın.



Boss: Nelo Angelo 3

Şimdi en güçlü hali ile dövüşmek zorundayız. Kılıcı ile yapacağı saldırılardan kesinlikle uzak durun çünkü bir kere yakaladı mı bırakmaz ve oldukça büyük hasarlara yol açabilir. Size doğru fırlatacağı top şeklindeki ışınlardan bir yolunu bularak kaçın. Havaya doğru uçtuğunda birçok sivri cisim tarafından etrafınız sarılacak. Bunları atlatmak için sürekli hareket halinde olmalısınız. Öldürmek için ise, kılıç ile yapacağı saldırıların bitmesini bekleyin ve yanına giderek seri bir şekilde vurmaya başlayın. Nelo Angelo ile işiniz bittikten sonra bölümde bitecek.

MISSION 18 - SPIRIT STONE, ''ELIXIR''

Bölüme başlamadan önce, araya girecek olan demoda da göreceğimiz gibi artık Sparda'nın kendi adını taşıyan kılıcını kullanabileceğiz. Alastor ile aynı tarz fakat düşmanlarımız üzerinde çok büyük hasarlara yol açabiliyor.
Ortadaki ışınlanma bölgesine gidin ve ışınlanacağınız yerdeki aynalardan sağdakine girin. Suyun içindeyiz. Sol tarafa doğru yüzün. Oradan sağa, sola ve tekrar sağa doğru ilerleyin. Buradaki Sins Of Scissorsları su altı silahınızı kullanarak öldürün ve açılan kapıya girin. Duvardaki Dönen Kalkanı çalıştırın. Maksimum düzeye geldiğinde her taraf su ile dolacak. Hemen en tepeye doğru yüzüp, oradaki heykelden Philosopher's Egg'i alın. Su çekilecek, merdivenlerden aşağıya inin ve köşedeki kırmızı renkli kapıya girin. Aşağıya zıplayın, mavi alevin yanına gelin ve Philosopher's Egg'i içine atın.

BOSS: NIGHTMARE 2

Saldırılarının, bir öncekinden pek farklı olmamasına rağmen vuruşları daha fazla zarara yol açabilir. Bunun dışındaki herşeyi aynı. Nightmare'yi öldürdükten sonra, az önce taşı koyduğunuz alevin yanına gidin vekareye basarak Elixir'i alın.

MISSION 19 - ENTER THE CORRUPTED WORLD

Ortadaki yuvarlak alana doğru gelin. Işınlanacağınız yerden güneye ilerleyin ve merdivenlerden aşağıya inin. En alt kata geldiğinizde sağa dönün ve duvarın önündeki yuvarlak alana girin. Geleceğiniz yerin sağ tarafında bulunan kırmızı renkli resmin içine zıplayın. Yatak odasına geldik. Aynanın yanına gidin ve kareye basın, aynanın ortasında dalgalar oluşacak, tekrar kareye basın. Şimdi aynı yerdeyiz fakat ortalık oldukça bulanık. Sağ taraftaki kırmızı kapıdan girin. Aşağıya zıplayın ve oradaki Philosopher's Stone'u alın. Nobody adında, şekli şemali belli olmayan üç tane yeni yaratık gelecek. Onları öldürdükten sonra beyaz perdesi kalkan kapıya girin ve aynanın yanına gelerek bulanıklığı kaldırın. Ortadaki ışınlanma bölgesine gelin. Yıkık köprünün karşı tarafına geçin ve kapıdan içeri girin. Yerdeki mavi su birikintisinin yanına gelerek kareye basın. İblislerin dünyası ile insanların dünyasının arasındaki geçitteyiz. Önünüzde duran amblemin yanına gelin ve Philosopher's Stone'u kullandıktan sonra, arkadaki boşluktan zıplayarak bölümü bitirin.



MISSION 20 - SHOWDOWN WITH NIGHTMARE

Şu an Mundus'un iç organlarındayız. Düz ilerleyip, yukarıdaki boşluğa zıplayın ve yolun sonundaki kapıdan içeri girin. Froze'u öldürdükten sonra kum saatinin arkasındaki kapıya girin.

BOSS: NIGHTMARE 3

Enerjisini belli bir yere indirince, Trish'de bize saldırmaya başlayacak fakat pek fazla bir etkisi olmayacağı için zorluk yaşamayacaksınız. Nightmare'yi öldürünce bölümde bitecek.

MISSION 21 - LIVING CAVE

Sağ tarafa doğru ilerleyip Holy Water'ı alın ve taş sütununun üzerindeki kapıya girin. Mundus'un kalbinin olduğu yerdeyiz. Beyaz perdeli kapının sol tarafıda duran parlayan cismin yanına gidin ve onu parçalayın. Bu bölmeye girdiğiniz kapıya girin. Az önceki cismi kırdığınızda açılan kapıya girin. Düz ilerleyin, yol ikiye ayrılacak, soldakine girin. Duvara yapışık halde duran ve ipe benzeyen yaratıklara değmemeye çalışarak ilerleyin. Bundan sonra yol sadece tek bir istikamette gidecek. Önünüze çıkan yaratıkları öldürerek yolun sonunda bulunan kapıya girin. İki tane Plasma tarafından bekleniyor olacaksınız, onlara öldürün. Lavlara değmeden taş sütunlarına tutunarak karşı tarafa geçin ve oradaki Dönen Kalkanı aktif hale getirin. Yerden bir taş parçası yukarıya doğru çıkacak, onun üstüne zıplayarak diğer tarafa geçin ve buradaki Kalkanıda çalıştırın. Tekrar bir taş sütunu çıkacak, ona da aynı muameleyi yapın. İki basamak yukarıya çıkın, taşa tutunarak karşı tarafa zıplayın ve oradaki kapıdan içeri girin. Biraz ilerleyip karşıya doğru uzun bir zıplayış yapınve ordaki Dönen Kalkan'ı da aktifleştirin. Perdesi kırılıcak olan kapıya girerek bölümü bitirin.

MISSION 22 - LEGENDARY BATTLE

Sonunda Mundus'un görkemli sarayına ulaştık. Biraz ilerledikten sonra O'nun devasa büyüklükteki heykelini göreceksiniz, yanına gidip Demoyu izledikten sonra da savaşınız başlayacak.

İlk aşamada Mundus ile karanlık bir gökyüzünde uçarak savaşacağız. Burada Dante'nin tamamen iblise bürünmüş halini göreceksiniz. Şimdi Mundus'u nasıl yeneceğimize geçelim. Dövüşü havada geçireceğiniz için sürekli ateş etmelisiniz, ama nereye; Mundus'un etrafında 4 tane mavi top göreceksiniz. İlk önce onların hepsine ateş ederek kırmalısınız, ardından da seri bir şekilde tekrar ateş etmelisiniz. Ayrıca, Devil Trigger barınız dolduğu zaman L1'e basarak Mundus'a doğru dev bir ejderha yollayarak O'na büyük ölçüde zarar verebilirsiniz. Mundus'un enerjisini bitirene kadar süreli daireler çizerek ilerlemelisiniz. Çünkü size ağır darbeler verebilecek birçok saldırıya sahip. Hepsini açıklamaya gerek yok ama 3 tane saldırısı var ki bunlar çok önemli. Birincisi, siz O'na doğru ilerler iken havadan meteor taşları yağmaya başlayacak, bunun atlatmak için taşların gideceği yeri iyi analiz etmeli ve zıt yöne doğru ilerlemelisiniz. İkincisi; O'na yaklaşır iken size, ellerinden ve küçük küçük toplardan iğne fırlatacak, atlatmak için daireler çizerek ilerlemelisiniz. Üçüncüsü ve en önemlisi ise; ellerini çevirdiği zaman beyaz bir ışık oluştuğunu göreceksiniz. O ışık biraz bekledikten sonra, bize doğru doğrusal bir şekilde, ya sağa - sola ya da aşağı - yukarı şeklinde gelecek. Atlatmak için nereye geleceğini iyi analiz etmeli ve zıt yöne doğru hareket etmelisiniz. İlk aşamada yapacağınız şeyleri bu şekilde özetleyebiliriz.
İkinci aşamada da lavların olduğu geniş bir alanda savaşacağız. Burada ise dikkatinizi çekmek istediğim nokta, Dante'nin Sparda kılıcı ile artık Devil Trigger haline geçebileceğimizdir. Zaten burada Sparda'dan başka bir kılıç kullanamayız. Şimdi Mundus'u nasıl yeneceğimize geçelim. Alevin ortasında durduğu için istediğimiz her an yanına gidip vuramayız. Bunun yerine, sağa sola doğru giden taş sütunlarını beklemeli ve tam Mundus'un önüne geldiğinde üzerine zıplayıp, Devil Trigger haline geçerek var gücünüzle saldırmalısınız. Ayrıca Devil Trigger halinde iken, yapacağınız ateşli saldırılarda Mundus'un enerjisine görülür bir etki yapacaktır. Mundus'u öldürdükten sonra araya girecek olan güzel Demoyu izleyin ve bölümü bitirin.



MISSION 23 - MOTHER'S GUIDE

Şimdi 5 dakika içinde adadan kaçmalıyız, hemen bu odaya girdiğiniz kapıdan içeri girin. Düz ilerleyin ve kalbin ön tarafındaki kapıya, ordanda kum saattinin dönük olduğu beyaz renkli kapıdan girin. Yaratkları öldürün ve tekrar orada bulunan kapıya girin. Froze'yi öldürün ve açık bölmeden girerek koridor boyunca ilerleyin. Aşağıya zıpladıktan sonra ortadaki ışığa girin. Arkanızdaki taşın üzerine zıplayıp, yukarıya çıkın. Sağdaki kapıya girin, Bladeleri öldürün ve perdesi kalkan kapıdan içeri girin. Şimdi bir sallantı olcak ve kanalizasyona düşeceğiz.

BOSS: MUNDUS

Bu sefer tipi kaymış bir vaziyette hala kapının açıldığını söylüyor :). Ona vurmakta hiç zorluk yaşamayacaksınız. Enerjisini en aza indirdiğinizde Trish gelecek ve Mundus'u öldürmek için Dante'ye kendi gücünü aktaracak. Şimdiiiiii gelelim Mundus'a. Kesinlikle kılıçlarınızla saldırmayın çünkü hiç bir etki yapamazsınız bunun yerine sürekli Ebony&Ivory ile ateş edin, ta ki Devil Trigger barınız dolana kadar. Devil Trigger barınız dolduğunda L1 basın, hemen ardından da kareye veeeeeeee daha önceden bildiğiniz bir söz ''JACKPOT''.

Mundus'u öldürdükten sonra araya girecek olan etkileyici Demo'yu izleyin. Demodan sonra, sallantı daha da şiddetlenecek ve oyunun bir çok yerinde gördüğünüz Planör aşağıya, tam sizin yanınıza düşecek. Şimdi ise Planörü kullanarak adayı terk ediyoruz. -Pek alakası olmasa da belirtmek isterim ki, bu kaçış sahnesinin, RE 4'teki ile aynı olması, DMC'nin bir RE oyunu olmasından vazgeçildiğinin ispatıdır- Uçağı önünüzdeki kayalara çarpmadan sürün ve ilerdeki gün ışığından dışarıya çıkarak bu maceraya son verin.

Oyunu bitirdikten sonra Hard Mod açılacak ve farkederseniz dükkanın adı da Devils Never Cry olacak ;)
 

Users Who Are Viewing This Konu (Users: 0, Guests: 1)

Üst