Casus (ajan) üretmek
Casus üretmek için Radar(şahin yuvası) binasını seviye 2 yapmak zorundasınız. Bina tamamladıktan sonra koloni(kale) üzerine tıklayarak "Casus Eğit" butonundan 100 enerji(mana) ve 1 işçi karşılığı eğitebilirsiniz. Casusun eğitimi 24 tur sürmektedir. Eğitim tamamlandıktan sonra casusunuz koloninizin üzerine gelir.
Casus (ajan) TUR ve eylemleri
Casuslar gizli operasyonlar yürütürler. Casus operasyonlarını yapmak için casusunu operasyon yaptırtmak istediniz konuma götürmeniz gerekir. Casusunuzu gönderdiğiniz konuma tıklayarak "Eylemler" butonuna geldikten sonra ikiye ayrılmış ekranın sağ bölümünde Casus operasyonlarını görebilirsiniz. Eylemlerin ne işe yaradığı görevlerin altında yazmaktadır. Ancak bu görevler için enerji(mana) ve sızma puanı gereklidir. Sızma puanını elde etmek için casusunuzun o konumda tur geçirmesi gerekir. Her 1 tur 1 sızma puanı demektir, sızma puan'ınız casusunuz'u yollamış olduğunuz koloni'de sabit kalabilmekte'dir..
Casus (ajan) ÖRNEK.
Casus'unuz bir koloni üzerinde gerekli TUR sayısına ulaştığın'da başka bir koloni, karakol üzerine tekrar taşıma işlemi yaparak orada'da istenilen TUR sayısına geldiğinde ENERJİ (mana) kullanarak eylemler bölümün'den casus fonksiyonlar'ını kullanabilirsiniz.
Casus üretmek için Radar(şahin yuvası) binasını seviye 2 yapmak zorundasınız. Bina tamamladıktan sonra koloni(kale) üzerine tıklayarak "Casus Eğit" butonundan 100 enerji(mana) ve 1 işçi karşılığı eğitebilirsiniz. Casusun eğitimi 24 tur sürmektedir. Eğitim tamamlandıktan sonra casusunuz koloninizin üzerine gelir.
Casus (ajan) TUR ve eylemleri
Casuslar gizli operasyonlar yürütürler. Casus operasyonlarını yapmak için casusunu operasyon yaptırtmak istediniz konuma götürmeniz gerekir. Casusunuzu gönderdiğiniz konuma tıklayarak "Eylemler" butonuna geldikten sonra ikiye ayrılmış ekranın sağ bölümünde Casus operasyonlarını görebilirsiniz. Eylemlerin ne işe yaradığı görevlerin altında yazmaktadır. Ancak bu görevler için enerji(mana) ve sızma puanı gereklidir. Sızma puanını elde etmek için casusunuzun o konumda tur geçirmesi gerekir. Her 1 tur 1 sızma puanı demektir, sızma puan'ınız casusunuz'u yollamış olduğunuz koloni'de sabit kalabilmekte'dir..
Casus (ajan) ÖRNEK.
Casus'unuz bir koloni üzerinde gerekli TUR sayısına ulaştığın'da başka bir koloni, karakol üzerine tekrar taşıma işlemi yaparak orada'da istenilen TUR sayısına geldiğinde ENERJİ (mana) kullanarak eylemler bölümün'den casus fonksiyonlar'ını kullanabilirsiniz.