Hızlı Konu Açma

Hızlı Konu Açmak için tıklayınız.

Son Mesajlar

Konulardaki Son Mesajlar

Reklam

Forumda Reklam Vermek İçin Bize Ulaşın

AirRivals Oyun Rehberi

ByAffetmez

Fahri Üye
Fahri Üye
Galatasaray
Katılım
3 Ocak 2014
Mesajlar
385
Tepkime puanı
1
Puanları
0
Konum
Adana
AirRivals Oyun Rehberi ;

AirRivals, gökler ve uzayda değişik yerlerde seyir edeceğiniz, ücretsiz oynanan bir 3boyutlu MMOG(Multi oyuncu çevrimiçi oyun) Bilim-Kurgu uçuş simülasyonudur. Phillon gezegenin çeşitli manzaralarına dalın ve üzerindeki dünyayı ele geçirin. İlginç görevlerde kendiniz savaşın, ulusunuzu koruyun ve savaş formasyonunda beraber savaşacağınız yoldaşlar kazanın. Tugay kurarak veya seçimlerde ulusunuzun başkanı seçilerek gelişin.





AirRivals HAKKINDA KISA BİLGİ

Koreli geliştirici Yedang tarafından yapılan, AirRivals, ilginç görevleri, epik 3boyutlu gerçek zamanlı savaşlar ve RPG (Rol yapma Oyunu) karakter geliştirimi ile birleştirir. Bu yenilikçi MMOG(Multi oyuncu çevrimiçi oyun) Türkçe olarak Gameforge 4D tarafından yayınlanmaktadır. Ücretsiz AirRivals oynamak için hemen kaydolun!

ÖZELLİKLER


* Acemi dostu arabirim ve basit fare kontrollerini detaylı 3D grafikler ve tüm hareket kontrolu ile birleştirir.

* RPG(Rol yapma Oyunu) level konsepti ile Birinci bakıştan vuruş (FPS) konseptinin eşsiz bir karışımı olan AirRivals, zevkli bir oyun ve bir çok eğlence garanti ediyor.

* Kendi tarihleri ve farklı amaçları olan iki ulus, size başkan olmaya kadar giden kariyer olanakları sunuyor.

* Ana gemiler ve gelişmiş üsler için heyecanlı savaşlar; Sunucular arasında Arena dövüşleri ve diğer sunuculardaki oyuncular ile onur savaşları.

* Bir çok çeşit doğal alan - Vadiler, göller, dağlar ve çöller, uzay gemileri ve dış uzay ve daha bir çokları

* Değişik formasyon sistemleri ve kendi logonuzu kullanarak, grup içindeki oyunu daha eğlenceli hale getiren; tugay sistemi.

Birkaç ipucu
* Bir oyuncunun hangi tugaya mensup olduğunu, o anda hangi haritada bulunduğunu öğrenebilirsiniz.Bunun için sohbet ekranında şunu yazmanız yeterli: /whoareyou oyuncuismi
örneğin: /whoareyou ImmorTaLGoD
Alacağınız cevap eğer oyuncu online değil ise şu şekilde olacaktır:
'ImmorTaLGoD' oyun oynamıyor.
Eğer oyuncu online ise alacağınız cevap sistem mesajları arasında şu şekilde gözükecektir:'ImmorTaLGoD '(ÖrnekTugay), 'Bygeniou Şehri'


*---Oyunda birçok renkte yazılar yazabilirsiniz.
Bunun için \ koyduktan sonra (dikkat / değil \ yapacaksınız, bunu yapmak için 'Alt Gr' + 'Soru işareti' kombinasyonunu kullanabilirsiniz.) gerekli rengin kodunu girmeniz yeterli.
Renk kodları:
\y = Sarı
\r = Kırmızı
\b = Mavi
\a = Gri
\m = Mor~Pembe
\e = Turuncu
\c = Turkuaz
\g = Yeşil

---Oyunda sahip olduğunuz paranın (SPI) dışında bir de SP olarak geçen Savaş Puanı bulunmakta.
Savaş puanı sadece savaş organizasyonlarının sonucunda kazanılabilir
. Örneğin Stratejik Noktalar kazanıldığı ve siz de o noktaya yakın olduğunuz takdirde 300 Savaş puanı kazanacaksınız. Eğer kaybeden taraf olursanız bu puan 100'e düşecektir. Oyunda birçok Savaş Puanı veren organizasyon bulunmakta.
Yeterli puan olduğunda şehirdeki Puan Dükkanından Savaş Puanlarınızla alış-veriş yapabilirsiniz
(Oyun içi premium olarak tabir ettiğimiz üyeliğe sahipseniz gelecek olan Savaş Puanı 2'ye katlanır)

Oyundaki Para Biriminin adı 'SPI'dir

Oyunda devasa bir savaş organizasyonu bulunmakta
; Anagemi Savaşı:
Her ulusun Ulus Puanı 100bin, 200bin, 300bin, 400bin ve 500bin'e ulaştığında sunucu otamatik olarak savaş hazırlığı için 15 dakika süre tanır.
Bu sınırlara ulaşan ulus saldırı, diğer ulus savunma pozisyonundadır.
15 dakika sonunda sınır Ulus Puanına ulaşan Ulus diğer ulusun haritalarına saldırmaya başlar ve diğer ulusun ilk haritasına ulaşmaya çalışır (ANI'lerin ilk haritası Reynard Sahili, BCU'ların ilk haritası da Tylent Ormanı'dır). Bunun sebebi savunma yapan ulusun ilk haritasında Anagemi dediğimiz devasa boyutta bir gemi varolmasıdır:

Bununla birlikte savunma yapan ulusun tüm haritalarında birer tane Stratejik Nokta oluşmakta ve bunlar ilerde portal olarak kullanılabilmektedir.
Bu savaş sistemini öğrenmenin en iyi yolu yaşamaktır
Fazla anlatacak birşey olmadığını düşünüyorum, zevkini kaçırmamak gerekir.
Başarılı bir saldırıda kazanan taraf olur ve hiçbir Stratejik Nokta + Anagemi kaçırmazsanız alacağınız toplam savaş puanı 2000 (premium hesap sahibiyseniz 4000'e çıkar)

---Tek tıklamayla Bygeniou Şehri'ne (Towna) geri dönebilirsiniz.
Bunun için ölmenize veya haritaları tek tek geriye gitmenize gerek yok.
Bunun için tek gereken şey Ekspress Şehre Dönüş Kapısı eşyasıdır:



Bu eşyaya Envanter listenizden çift tıklayarak şehre ışınlanabilirsiniz. Fakat daha kolay ve pratik bir yolu da var. Envanterdeki bu eşyayı tutup sürükleyerek aşağıda yeteneklerinizin dizili olduğu yetenek çubuğuna bırakın ve oradan klavye tuşlarıyla kullanın. Yalnız size tavsiye el altında bir yere bırakmamanızdır, 9 veya 0 bunun için idealdir başlangıçta. Yoksa her an kendinizi şehirde bulabilirsiniz.
Bu eşyayı Bygeniou Şehrindeki Yedek Parça Dükkanından tanesi 2000 SPI'ye elde edebilirsiniz.
Tüm Haritalar Kılavuzu









Temel Silah Kılavuzu


Tip: Genel bilgi amaçlı silahın türü
Gear Tipi: Hangi tür gemilerin bu silahı kullanabileceği
Gerekli olan Level: Silahı kullanabilmek için sahip olmamız gereken level
Saldırı Gücü:1. parantez içi; Silahın herbir mermisinin en düşük ve en yüksek verebildiği hasar 2. parantez içi
(Ateşleme sayısı X Bir ateşlemede atılan mermi sayısı)
Hasar / Saniye : Silahın bir ateşlemede attığı mermi sayısının, en düşük ve en yüksek beher mermi hasar değerlerin ayrı ayrı çarpılıp, silahın tekrar saldırı zamanına bölünmesi ie elde edilen saniye başına ortalama verebileceği hasar.
Olasılık: Silahın hedefi; karavana olmadan, isabet edebilme olasılığı
Menzil: Silahın roketinin kat edebileceği en uzun takip mesafesi bu mesafeyi kateden roket hiçbir yere çarpmamışsa patlayarak yok olur.
Tekrar Saldırı Zamanı: Silahın kaç saniye aralıklarla ard arda ateşlenebildiği.
Geçerli açı: Gelişmiş radarın hedefi kilitleyebilme açısı.
Hız: Merminin yol katetme hızı.
İndüksiyon Açısı: Roketlerin hedef takibi esnasında dönebileceği maksimum açı. Bu açı büyüdükçe takip özelliği artar, düşük olursa hedefin ani manevralarında roket hedefi takibi bırakır.
Patlama Yarıçapı: Roketin hedefe çarpmadan da sahip olduğu patlama yarıçapı içine giren hedefi algılamasıyla patlayarak hasar verebildiği mesafe yarıçapı.
Ağırlık: Silahın ağırlığı, Yakıt puanı ile elde edilen taşıma kapasitesinden kullanır.
Dükkan Ücreti: Şehirdeki dükkanlara satabileceğiniz fiyat.
İşlem: Satılabir,silinebilir,depolanabilir olup olmadığı bilgisi.


Şimdi Bu resimdeki silah üzerinden diğer birkaç bilgi vereyim:

Silah Adı: Silahın türüne ve leveline göre sabit isimnlerdir bu silahın adı Ok Uzanışı dır 67 lvl okların genel adıdır.
Silah öneki: Silaha şans kartları yolu ile artı değerler kazandıran ek bu silahta Dondurucu önektir.
Silah Soneki: Silaha şans kartları yolu ile artı değerler kazandıran ek bu silahta (Ayna) sonektir.
Efekt: Silaha kredi ile eşya dükkanından alınıp eklenebilen sadece görse,l artı özellik vermeyen efektlerdir bu silahta [Yıldırım] efekti basılmıştır.
Yükseltim: Silaha oyuncu tarafından tercihine bağlı kartlar yolu ile extra değer kazandırma işlemidir. Bu silaha 7 yükseltimyapılmıştır. oyuncunun yaptığı yükseltimler sarı renkli olarak görünür. Global serverlarda oynamış arkadaşlar buna chat ortamında"Enchant" tabirini kullanabilir ve mesela bu silaha kısaca 7 yükseltim anlamına gelen "e7" (enchant 7- yedi yükseltimli) tabirini kullanabilirler. Yükseltimlerin tümünde ilk 5 yükseltimde silahın yanma riski yoktur. 6. yükseltimden itibaren silahın yükseltim başarısızlığı olasılığı başlar ve yükseltim arttırıldıkça başarısızlık şansı artar.
Temiz Silah: Ön ve Son ek şans kartı basılmamış silaha verilen ad.
Super Gamble - P-S Kart : Oyunda eşya dükkanından satın alınabilen ön ve son ek kartları bu kartlar oyun da satılan şans kartlarından daha iyi artırımlar elde etmek için kullanılır.
Bonus: Yine global oyuncularının kullandığı silaha ön ve son ek şans kartlerı ile kazandırılmış artı değerler.

Standart Silah



Standart silahın gelişmiş silahtan farklı bir kaç özelliğini açıklamaya çalışayım

Menzil: Silahın mermilerinin hedefe isabet edebilme olasılığının başladığı mesafe.
Isınma Zamanı: Standart silahı sürekli atelşediğinizde silahın ısınarak soğuma evresine gireceği toplam süre. Isınmış silah soğuyana kadar ateşlenemez. [/COLOR]

Oyun İçi Screen Shotlar



















 

Users Who Are Viewing This Konu (Users: 0, Guests: 1)

Üst