Hızlı Konu Açma

Hızlı Konu Açmak için tıklayınız.

Son Mesajlar

Konulardaki Son Mesajlar

Reklam

Forumda Reklam Vermek İçin Bize Ulaşın

İtem Parlatma Rehberi

İntifada

Uzman Üye
Uzman Üye
Bursaspor
Katılım
5 Ocak 2014
Mesajlar
1,865
Tepkime puanı
3
Puanları
0
Konum
BURSA
Inventory miz bolmelerden (birim karelerden) oluşmaktadır ve her itemin kapladığı bölme sayısı farklı olabilir. Mesela baginin silahı 4 bolme (2 ye 2) kaplarken summoner silahı 3 bolme (1 e 3) kaplar. Silahımız parlaması için max socket(delik) sahibi olmalı ve bunların içine socket item ya da gem de denilen taşlardan koymamız gerekir. Silahların max socket sayılarına gelirsek Inventory de ;

2(1 e 2) bolme kaplayanların max socket sayısı: 2

3(1 e 3) ve 6(2 e 3) bolme kaplayanların max socket sayısı: 3

4(1 e 4 ile 2 e 2) ve 8(2 e 4) bolme kaplayanların max socket sayısı:4 tur


Not: her silah cinsi aynı bölme sayısına sahip deildir Mesela Wand lar 1 e 2 veya 1 e 3 olabilirler Aynı sekilde shieldler de 2 e 3 ve 2 e 2 olabilirler.


Tabi gem koymak işin en kolay ve risk taşımayan kısmı. Zor olan ise silaha eklememiz gereken deliklerdir.

Bunun için alchemist e gideceğiz (Loa da; Isadora Braiken da; Carmen)


Buradan sonraki bazı detaylar işe söyle

delik ekleme sansı %20 dir. FAKAT biz sagdaki yerlere taş koyarak bu şansı

artırabiliyoruz

Sağda beş yer var ve her konulan taş success (başarı) sansını %5 artırır Bu da demektir ki eğer sağ tarafı full taşlarla doldurursak başarı şansımız %45 olur.



Tabi bu işlem için belirli bir ücret öderiz. Ayrıca eğer silahımız Magic(2*)- noble

(3*)-divine noble(4 özellikli*) item ise bu ücret buna göre artmakta. Mesela ben normal pirekansas (lvl 48 gauntlet[bagi silahı]) için 40k oderken magic item pirekansas için 100k noble item pirekansas içinse 160k odemek durumundayım.

Success durumunda: silaha bir delik eklenir.

Failed durumunda: silahtan varsa bir delik kaybolur (Silahın yok olma durumu yoktur)

Gemler sonuc ne olursa olsun yok olur. Bu Yüzden işe yaramazların konulması daha uygun olacaktır

------ Ekleme1

SOCKET ITEMLER

Socket itemleri moblardan düşürebilir balık tutarkan bulabilir ve questlerden kazanabiliriz.

Gemlerin de levelleri vardır. Üstünde yazmaz ama oyunda bu tarz bir söyleyiş vardı.

Mesela Rhombus için:

lvl1 > +5 phy atak
lvl2 > +13 phy atak
lvl3 > +24 phy atak
lvl4 > +48 phy atak


Pyramid için:

lvl1 > +4 magical atak
lvl2 > +11 magical atak
lvl3 > +20 magical atak
lvl4 > +36 magical atak


Ice/Fire/Lightning/Curse/Poison(Attack Cube/Bead/Sphere/Skull/Crystal)

lvl1 > +4 ... atak
lvl2 > +12 ... atak
lvl 3 > +21 ... atak

Ayrıca:

lvl1 > +%1 ... atak
lvl2 > +%2 ... atak
lvl3 > +%3 ... atak
lvl4 > +%4 ... atak


Health/Mana stone:

lvl1> +10/+11
lvl2 > +20/+21
lvl3 > +30/+31


CB de tek çeşit def gem vardı:

lvl1 > +3 def
lvl2 > +5 def
lvl3 > +9 def
lvl4 > +13 def
lvl5 > +21 def
lvl6 > +25 def


Ice/Fire/Lightning/Curse/Poison(Defense Cube/Bead/Sphere/Skull/Crystal)

lvl1 > +%1 ... def
lvl2 > +%2 ... def
lvl3 > +%3 ... def
lvl4 > +%4 ... def





NOT:Gem (socket item) eklemeyle socket(delik) ekleme birbirine karıstırılmasın. Önce delik açarız. Sonra bu deliklere bu gemlerden ekleyerek itemimizi güçlendiririz. Yukarıda delik eklemeyi anlattım. Ordaki kullandığımız gemler için bu özellikler yok. Şöyleki: bir deliğe pyramid eklemek istiyorsak bu staff wand veya twinswordun deliği olmalı. Ama mesela bir armora delik açmak için pyramid i kullanabiliriz. Yani delik açmak için her item için her gem kullanılabilir.(ve sonucunda yok olurlar)
Ama bir item deki deliğe gem ekliyorsak burada gemlerin ne olduğu mühimdir.
 

Users Who Are Viewing This Konu (Users: 0, Guests: 1)

Üst